custom schreef:Helaas moet ik constateren dat er de laatste tijd wenig belangstelling is en geen tot weinig reactie meer komt in dit zaklampen topic.Maar ..mocht dat zo blijven voortduren... dan zal ik toch de resterende zaklampen info voor dit topic op de plank laten staan, en is dan enkel voortaan nog op te vragen per (pb) mail. het zij zo 
Ja lees het ook nog wel regelmatig hoor, maar verder geen vragen direct, ook aangezien
ik zelf al wat vanaf weet en ook wel zelf info opzoek.
Maar nog steeds reuze intresant en top info met hele mooie foto's met super details.
Ja maar goed even nog over die Waldorp zaklantaarn met Inspectie Lucht Bescherming nr.204.
Lijken mij heel zeldzaam zeker in goede werkende staat?!
Verbaast me ook niet enig sinds, aangezien ze oerlelijk zijn

en alleen bijna geschikt voor die taak waarvoor ie gemaakt is, zullen ze al snel na de oorlog buiten de stads afvalplaats zijn beland.
zag er laatst een voorbij komen op marktplaats bij toeval, was 50 euro op geboden
Vindt het zelf een van de lelijkste zaklampen die ik zo'n beetje heb gezien
Maar goed kreeg dat ding eens van een maat van me, die had hem van een rommel markt vandaan gehaald.
En ja nu gaan ik hem toch meer waarderen

zeker ook met jou info erover.
Heb die andere type ook uit die tijd, alleen missen de schuifjes en het ophang werk achterop

maar verder in mooie staat, hoop hem ooit is goed terestaureren, als ik de onderdelen heb, die ik er zoal voor kan gebruiken.
Verder tijdens het surfen op het net naar info afbeeldingen van de zaklampen kwam ik dit nog even tegen op Ebay.
Enoy toch even leuk kijken naar de prijzen zoal
http://collectibles.search.ebay.com/fla ... acatZ13977
Böse Menschen haben keine Lieder.
Voorheen bekend als "Destruction" op dit forum.