Jr.
Guido schreef:mijn reactie was niet alleen voor jou bedoeld en door jou reactie dat ik dat zei! maar over het algemeen! kijk even terug en dan zal je snappen waarom!
Guido schreef:mijn reactie was niet alleen voor jou bedoeld en door jou reactie dat ik dat zei! maar over het algemeen! kijk even terug en dan zal je snappen waarom!
alles is in prijs naar omhoog gegaan niet alleen duits , kijk maar naar amerikaans , tien jaar geleden keek er bijna niemand naar om , moet nu eens kijken naar de prijzenkillingspree schreef:ik heb het geld nu eenmaal niet op de rug groeien
en mij is dit ook goed !!!!
in de tijd dat jij begon te verzamelen was alles ook betaal baar
na de euro is alles verandert !
realiseer je dit goed
killingspree schreef:luister,
mijn pop staat in een museum. niet achter glas maar wel met toezicht.
op het moment dat ik daar een orgineel jasje neer zou hangen en er zal een gek komen die daar aan begint te trekken of koffie over te knoeien
het zal je maar gebeuren
dan heb ik liever dat 99% van de mensen het mooi vinden zonder dat het orgineel is. en als er dan 1% zit te zeiken over het wel en niet orgineel zijnde van het jasje wil ik die 1% dit ook nog wel uit leggen en is het meteen duidelijk
Dit is niet het enige uniform wat ik heb !
en over die koppehaken
als niemand mij een duidelijke foto kan sturen van hoe het wel moet !waarom zitten er drie gaatjes in als het toch door de onderste moet ! heeft adolf daar niet aan gedacht !
groete niels
Ik ga me eerst bezig houden met de niet-militaria aangelegendheden. En dan vooral gespecifieerd op de winter van '44-'45 voor boeken van die periode sta ik dus altijd openGuido schreef:dan moet je je er eens meer in verdiepen.Narcolepticus schreef:de kempenaar wordt kwaad. Maar ja ik zou het verschil niet eens zien tussen repro en origineel.
Heb desbetreffende broek op de beurs mogen aanschouwen, een prima aankoop Nico.Nico Roelofs schreef:Mijn nieuwste aanwinst is een Canadese motorbroek. Deze is van 1943 en heeft maat 13. Dit zijn toch wel redelijk zeldzame broeken. Hij heeft helaas lichte mot schade, maar dat is dan vooral op de achterzijde.
Bedankt! Ja ben er wel blij mee. Deze broeken schijnen toch vrij zeldzaam te zijn. Ik denk wel dat ik gelijk ga beginnen met het maken van een Canadese motorrijder, maar anders dan heb ik hem alvast.Mooyman schreef:Heb desbetreffende broek op de beurs mogen aanschouwen, een prima aankoop Nico.Nico Roelofs schreef:Mijn nieuwste aanwinst is een Canadese motorbroek. Deze is van 1943 en heeft maat 13. Dit zijn toch wel redelijk zeldzame broeken. Hij heeft helaas lichte mot schade, maar dat is dan vooral op de achterzijde.