Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het lijkt me wel leuk als iedereen zijn/haar uniform(en) post. Krijg je leuk overzicht van wat de verzamelaar allemaal heeft. Hopelijk doen er meer mensen mee....
Het is dan wel een replica maar ik ben er toch er trots op
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Skylighter schreef:Het lijkt me wel leuk als iedereen zijn/haar uniform(en) post. Krijg je leuk overzicht van wat de verzamelaar allemaal heeft. Hopelijk doen er meer mensen mee....
Hier die van mij
Rick
Welke van de 50?
Mooi Ike jacket, Ik mis alleen je diensttak insignia en je bird op de garrison
Hier is mijn lance corporal van het Hampshire Regiment. Dit regiment zat bij de 50th Northumbrian Division. Deze zijn in september 1944 in de Betuwe gekomen en zijn daar tot 1 december 1944 gebleven, toen werden ze afgelost door de 49th West Riding Division. Zijn schouder titel is wel bijzonder want normaal is wit op rood maar dit is geel op zwart. Deze werden gedragen door de Hampshires van de 50th Division en door de officieren van de Hampshires van de 43rd Wessex Division.
haha en ja meende het wel maar niet verwacht dat je het ook zou posten! dit is allemaal Amerikaans zie ik zo? heb je toevallig uniform van 7e US arm. Div? zoja zou ik graag een foto van zien!
Oke dan. Let niet op de rotzooi, zit in een verbouwing.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Guido schreef:haha en ja meende het wel maar niet verwacht dat je het ook zou posten! dit is allemaal Amerikaans zie ik zo? heb je toevallig uniform van 7e US arm. Div? zoja zou ik graag een foto van zien!
Nee, Ik heb geen ww2 Tank divisie uniform Wel een uit de ww1
Laatst gewijzigd door seabee op 22 nov 2004, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.