Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
carl1944 schreef:Mijn uniform van een US 2nd Infantry Soldaat tijdens de opmars door Frankrijk. Deze heb ik voorlopig al volledig tot ik m'n D-Day Soldaat
met een HBT uniform kan uitrusten. Bij gebrek aan een pop -ik hoop er snel wat aan te kunnen doen-
, heb ik zelf maar even model gestaan.
zeer schoon uniform!!!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Ik ben er zelf heel tevreden over.
Het heeft me veel tijd, geld en moeite gekost om deze spullen in deze staat bijeen te krijgen. Maar dat is bij elke verzamelaar zo hé, niet soms jongens???
kun je zeker zeggen Carl het kan soms even duren maar het resultaat is het zeker waard.
je kan misschien dit weekend ook is een kijkje gaan nemen op fort 2 te wommelgem daar is een groot geallieerd kampement opgezet door de belgische vereniging HWW (Historical War Wheels)
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
is wel de bedoeling, tijd geld en moeite. Dat maakt het verzamelen interessant. Zo ben je ook veel trotser op je collectie. Zo denk ik er over in ieder geval.
Het leuke deraan is dat je het geheel stuk voor stuk vorm ziet krijgen.
Als je alles ineens zou hebben, is de fun deraf.
En ja, soms ook moeilijke keuzes maken
Koop ik nu een helm of een rifle bv
Guido schreef:precies, voor mij is het ook zeker de kunst om het zo goedkoop mogelijk te krijgen. Niet zo maar lax op wat internet sites alles 1 2 3 bestellen.
Idd, meestal koop ik niets tenzij ik het in mijn handen heb gehad om het zelf
te inspecteren. Dan kan je zelf oordelen over de kwaliteit van een item.
En ja, altijd proberen een zo goedkoop mogelijke prijs te krijgen voor een item in goede staat. Al is dit niet altijd mogelijk...
btw ben ik de enige die aan elk item zit te voele en te ruike?
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.