Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wel grappig dat er werkelijk onmmiddelijk grappen bedacht worden en rondgemaild worden!
Ik snap wel waarom dat dit zolang heeft moeten duren. Hij was gewoon heel moeilijk te vinden. Hij kon namelijk overal zijn! Vind het wel een hele mooie doorbraak. Hopelijk wordt het nu wat rustiger daar. Al verwacht ik dat niet.
De kans is groot dat juist nu de spreekwoordelijke hel losbreekt. Een laatste stuiptrekking van de Saddamaanhangers. En die laatste is meestal de ergste.
Ik vind het toch wel iets vreemds, eerlijk gezegd. als je het hoort: solaten vallen binnen, vinden een hol en een man zit daar. "Ben jij Saddam Hoessein?" waarop de man doodleuk "ja" antwoordt. Amper 6 uur later heeft een (betrouwbare??)DNA-test uitgewezen dat het Saddam Hoessein is. Laten we niet vergeten dat Bush dringend iets nodig heeft om de nakende verkiezingen te winnen...
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Het zou me inderdaad niets verbazen als amerika hem al een paar maanden "achter de hand had" ook vreemd was het amerikaanse filmpje van de hut van saddam en zijn schuilplaats,
er was duidelijk te zien dat de bomen vruchten droegen, iets wat volgens enkele arabische experts nu niet mogelijk is door het seizoen!
Roel R. schreef:Het zou me inderdaad niets verbazen als amerika hem al een paar maanden "achter de hand had" ook vreemd was het amerikaanse filmpje van de hut van saddam en zijn schuilplaats,
er was duidelijk te zien dat de bomen vruchten droegen, iets wat volgens enkele arabische experts nu niet mogelijk is door het seizoen!
Toch hebben (vrije) journalisten ook de schuilplaats mogen bezoeken, paar dagen na de arrestatie. Ik geloof in ieder geval wel dat 't m echt is. Ben ook erg benieuwd wat ze met die man gaan doen.
Ik zie ook niet echt een reden om lang te wachten met het bekend maken van de arrestatie?
ik geloof ook dat hij het is, een reden zou de naderende verkiezing kunnen zijn, bush ging niet echt goed hoor, na de arrestatie is zijn populariteit weer flink gestegen!
Roel R. schreef:ik geloof ook dat hij het is, een reden zou de naderende verkiezing kunnen zijn, bush ging niet echt goed hoor, na de arrestatie is zijn populariteit weer flink gestegen!
Hadden ze beter nog even nog kunnen wachten, of misschien juist niet, als ze ook al een datum geprikt hebben voor de arrestatie van Osama
Enfin, ik hoop dat Bush junior snel dat witte huis uit mag, want ik krijg af en toe het heen en weer van die kerel.
Ik vond Bill Clinton een veel betere president, vooral globaal gezien, die avontuurtjes met Lewinsky konden mij niet zoveel schelen zolang hij zijn werk maar deed,
Bush is net zoals Bush sr erg slecht voor de wereld!!