Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
even een vraagje. De meeste duitse wo2 foto's die ik heb en denk dat iedereen dat wel heeft, zijn helemaal gaan krullen. De uiteinden gaan naar binnen toe. Is daar ook een goede manier voor om daar wat aan te doen?
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Tex schreef:ok en die foto albums zijn overal wel te krijgen?
Je koopt een gewoon fotoalbum met zuurvrije bladeren, en de fotohoekjes kan je apart kopen. Deze kosten hier 1 à 2 euro voor 250 hoekjes (voor 62 foto's dus)
soms kan het heel vochtig zijn in m'n kamer en als m'n schaarse collectie daar ligt zie je er soms niets meer van, gewoon omdat ze gekrult zijn.. bij mij is het ook tijd voor een album
wij zijn net een paar jaar geleden verhuisd in een nieuw huis en van vocht is geen sprake, daar ben ik zeker van. Het is gewoon dat als ik foto's koop dat ik ze meestal zo krijg. Helemaal gekruld.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Tex schreef:wij zijn net een paar jaar geleden verhuisd in een nieuw huis en van vocht is geen sprake, daar ben ik zeker van. Het is gewoon dat als ik foto's koop dat ik ze meestal zo krijg. Helemaal gekruld.
Voortaan dus eerst een foto van de foto vragen (vanaf de zijkant dan), en daarna tóch in een album doen.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.