Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Meestal een pentium3 450 MHZ met 64 MB ram en ongeveer 13 GB intern geheugen. Soms gebruik ik die van mijn broer, wat die precies heeft weet ik niet, maar het is in elk geval sneller en beter als bovenstaande. Internet verbinding is Kabel van UPC.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Sjoerd schreef:Meestal een pentium3 450 MHZ met 64 MB ram en ongeveer 13 GB intern geheugen. Soms gebruik ik die van mijn broer, wat die precies heeft weet ik niet, maar het is in elk geval sneller en beter als bovenstaande. Internet verbinding is Kabel van UPC.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/