40-500 eTim schreef:Dat is geen belangrijke persoon, dat is gewoon een lage officier die daar een toeristisch uitstapje maakt.gilles schreef:wat is er dan zo belangrijk aan die persoon?
Die 40-50 EUR is wel wat overdreven, enige die ik zoveel zie gaan is die prachitg gecamoufleerde bunker.
Je nieuwste aankoop - Deel 2
- gilles
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Darryl
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Mooyman
- Lid
Bedankt voor jullie lovende woorden , en inderdaad het is een originele Volkswagen , alleen waarschijnlijk niet zo oud als jullie hadden gedacht .
Alle gekheid op een stokje, de Golf ziet er met zijn 16inch velgen uit als zijnde een GTI maar is het beslist niet.
Het is een gewone benzine uitvoering, ben mijn wilde haren in het verkeer al geruime tijd kwijt dus is deze uitvoering ook meer dan genoeg voor deze chauffeur + kinderzitje .
Mooi natuurlijk dat ook de fliegerbluse jullie "goed keuring" heeft .
En inderdaad Gilles op de linker mouw zit het luftwaffekraftfahrer mouwembleem .
Dit jasje had ik al geruime tijd op het oog, ik ben er dan ook zeer content mee.
Alle gekheid op een stokje, de Golf ziet er met zijn 16inch velgen uit als zijnde een GTI maar is het beslist niet.
Het is een gewone benzine uitvoering, ben mijn wilde haren in het verkeer al geruime tijd kwijt dus is deze uitvoering ook meer dan genoeg voor deze chauffeur + kinderzitje .
Mooi natuurlijk dat ook de fliegerbluse jullie "goed keuring" heeft .
En inderdaad Gilles op de linker mouw zit het luftwaffekraftfahrer mouwembleem .
Dit jasje had ik al geruime tijd op het oog, ik ben er dan ook zeer content mee.
Collector of uniforms of the enemy
-
- Lid
-
- Lid