Filmtopic
-
Glenn Janssens
- Lid
Iedereen loopt storm voor triumph des willens maar ik persoonlijk vond dat geen boeiende film.
Er zaten prachtige scene's in maar veel te weinig naar mijn smaak,de rest van de film was zelfs slaapverwekkend.
Ik begrijp dat de film in zijn tijd zeeeeer vernieuwend en revolutionair was,qua regie en filmtechniek maar mij heeft het echt niet geboeid.
Adrian
ps : Een van de betere films is all quiet on the western front (maar dan wel de originele uit de jaren 30,niet de remake van de jaren 70)
Er zaten prachtige scene's in maar veel te weinig naar mijn smaak,de rest van de film was zelfs slaapverwekkend.
Ik begrijp dat de film in zijn tijd zeeeeer vernieuwend en revolutionair was,qua regie en filmtechniek maar mij heeft het echt niet geboeid.
Adrian
ps : Een van de betere films is all quiet on the western front (maar dan wel de originele uit de jaren 30,niet de remake van de jaren 70)
- Proos
- Technisch beheerder

- Gegeven: 19 keer
- Ontvangen: 36 keer
Wie gaat er ook allemaal Lord Of The Rings - Return Of The King kijken? Ik ben érg benieuwd!
Als voorbereiding eerst de twee "extended edition"'s van film 1 en 2 nog eens zien en dan as. dinsdag genieten
Meesterlijke verfilming
Als voorbereiding eerst de twee "extended edition"'s van film 1 en 2 nog eens zien en dan as. dinsdag genieten
Meesterlijke verfilming
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Proos
- Technisch beheerder

- Gegeven: 19 keer
- Ontvangen: 36 keer
Jij bent geen fanYPPY schreef:Misschien ga ik, dat weet ik nog niet. Het ligt aan mijn vriendje. Als hij met iemand anders gaat, dan ga ik niet. Hij vind het om de een of andere reden niet zo leuk als ik onder de film in slaap val.![]()
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
-
Glenn Janssens
- Lid
- YPPY
- Lid
Niet bepaald. Tijdens de afgelopen twee delen viel ik in slaap.Proos schreef:Jij bent geen fanYPPY schreef:Misschien ga ik, dat weet ik nog niet. Het ligt aan mijn vriendje. Als hij met iemand anders gaat, dan ga ik niet. Hij vind het om de een of andere reden niet zo leuk als ik onder de film in slaap val.![]()
![]()
![]()
- Martijn
- Lid
Dan ben je potverdorie weer eerder! Ik denk dat ik in het nieuwe jaar er naar toe ga, want de films kunnen mij zeker wel boeien!Proos schreef:Wie gaat er ook allemaal Lord Of The Rings - Return Of The King kijken? Ik ben érg benieuwd!
Meesterlijke verfilming

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
- Arjen
- Lid

was errug kickeProos schreef:Wie gaat er ook allemaal Lord Of The Rings - Return Of The King kijken? Ik ben érg benieuwd!
Meesterlijke verfilming
maar ik moet zeggen dat ik deel 1 toch echt de beste vond.
er waren wat mij betreft wat puntjes die me tegenvielen...
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- Robin V
- Lid
- YPPY
- Lid
Van mijn vriendje heb ik gisteren een film over Market Garden gekregen (a bridge to far). Gisteren hebben we het eerste uur gezien. Weten jullie of er nou echt iemand zo stom was om die 'paar' tanks te verwaarlozen of om te denken dat de soldaten met bepakking snel die 13 km naar de brug af kunnen leggen?
-
Bjorn
- Lid