forummeeting?
- Miesjel
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder

- Gegeven: 19 keer
- Ontvangen: 36 keer
Gewoon toeval denk ik &Stijn schreef:Waarom moet ik bij de laatste 5
"de laatsten zullen de eersten zijn"
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- YPPY
- Lid
Het is wel het zuiden van Nederland en ik denk dat het vanaf noord Nederland misschien nog wel verder is dan vanaf zuid Vlaanderen. Ik verwacht tenminste niet dat hier veel Walen posten.Stijn schreef: Maar hallo het is nog altijd won.NL en we gaan dus niet een beetje naar België he![]()
LIJKT ME LEERZAAM EN LEUK!
Is een datum in de voorjaarsvakantie misschien handig? Ik geloof dat er ook wat scholieren mee gaan en die hebben dan misschien meer tijd. Vallen de vakanties trouwens tegelijk? Vast niet.
O ja, wat is het bugdet voor eten voor jullie? Dat maakt het zoeken naar een eetgelegenheid wat makkelijker straks. Als we met een flinke groep komen, moeten we toch reserveren.
- Arjen
- Lid

uuhm....wat mij betreft maakt het niet zoveel uit...
ik werk mezelf nog eens het leplazerus dus het inkomen is er ook naar
ik werk mezelf nog eens het leplazerus dus het inkomen is er ook naar
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- YPPY
- Lid
- Roel R.
- Lid