Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Marc 82 Recon schreef:er zijn andere dingen waar mensen die meegedaan hebben aan de film problemen mee kunnen krijgen maar daar kan ik beter mijn bek over dichthouden
Je maakt ons natuurlijk wel hééééél nieuwsgierig
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Marc 82 Recon schreef:er zijn andere dingen waar mensen die meegedaan hebben aan de film problemen mee kunnen krijgen maar daar kan ik beter mijn bek over dichthouden
Je maakt ons natuurlijk wel hééééél nieuwsgierig
sjah dat maakt mensen nieuwsgierig maar de personen zijn er al op aangesproken.
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
er zitten ontzettend domme fouten in maar een van de ergste in mijn persoonlijke mening is medisch personeel met bewapening
dat was de eerste fout die ik in het filmpje had tegengekomen
Dat van die kleding is wel jammer enzo ja. Ik had de site al s eerder gezien toen het nog nie zo bekend was.
Moet wel zeggen dat die jute telkens zitte te zeike over jongeren die wapens bij hun verzameling hebben (oid) en ze hier jongetjes vanaf 14 ofzo gewoon lekker laten rondhuppele met wapens zonder dat er iets aan de hand is. Zelfs bij reenactment mag je (niet eens een nep wapen) onder de 18 geen wapen handteren. Maarja... ben benieuwd wat het word dus....