Saddam Gepakt!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Proos schreef:
Ik zie ook niet echt een reden om lang te wachten met het bekend maken van de arrestatie?
Nou... Ik wel. :yes:

Als ze hem hebben en niemand weet het kunnen ze met hem doen en laten wat ze willen: Martelen, waarheidserum geven etc. : Geen haan die ernaar kraait. Nu de hele wereld weet dat ze hem hebben moeten ze hem netjes gaan behandelen.

Dat van die verkiezingen van Lapijntje lijkt me onwaarschijnlijk, dan hadden ze het pas later bekend gemaakt denk ik. Nu is ds de periode tussen de arrestatie en de verkiezingen eigenlijk te lang om voor een spectaculair verschil te zorgen.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Arjen
Lid
Lid

Bericht door Arjen »

jah...daar bewaren ze osame toch al voor???
:+
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
robin.h
Lid

Bericht door robin.h »

Ik denk niet dat ze osama ooit zullen krijgen,of het moet weer een tip zijn.
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

die krijgen ze echt wel te pakken hoor.. als ze saddam kunnen krijgen kunnen ze die &^%&* toch ook wel krijgen :x
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
lapijntje
Lid

Bericht door lapijntje »

Da 's waar. Nu ja, Clinton heeft ook wel niet al te slim gereageerd op het Lewinsky 'schandaal' hé. Bij koning Albert (of was het iemand anders) duurde het niet zo lang: bij de vraag of hij nog ergens een dochter had rondlopen die niet van Paola was, zei hij doodleuk: Oui, et alors?
Waarop de pers inderdaad niet meer als vliegen rond een drol (vergeef mij de uitdrukking) rond hem bleven hangen!

Maar zoals je zegt: afgezien van dat ene was hij inderdaad wel duidelijk een veel betere president. Maar ik vond het eigenlijk al duidelijk dat er iets grondig fout zat bij de verkiezingsstrijd tussen Bush en El Gore. Al dat gesjoemel, dat kon toch niets goeds voorspellen.
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Arjen
Lid
Lid

Bericht door Arjen »

ik ben van mening dat elke president per definitie verkeerd is...anders kan hij niet winnen namelijk
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
okke
Lid
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

benmaf schreef:ik ben van mening dat elke president per definitie verkeerd is...anders kan hij niet winnen namelijk
Een voorzet voor open doel door benmaf, maar ik zie er maar vanaf om het spel mee te spelen.

Ik vind die actie van koning Albert - als hij het was - erg sterk. Toont menselijkheid en zorgt dat er geen strijd ontstaat.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Arjen
Lid
Lid

Bericht door Arjen »

vooral eerlijk van hem iig