Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Iemand enig idee wat dat Frans vlaggetje is? Ik vermoed dat het zo'n speldje is dat tijdens de bevrijding gedragen werd, ik weet het niet zeker, maar voor die prijs kunt ge niet sukkelen...
Willem ter Haar schreef:Hoe betalen jullie de aankopen? Via rekening overschrijving? Of via Paypal of een ander soort gratis betaal programma?
Euh Paypal is zeker niet gratis.
Ik gebruik het liefst paypal. Als je iets koopt en ge stuurt uw geld via paypal kan de verkoper het item de dag zelf nog versturen. Maar paypal is nie gratis, ge moet altijd 4% bij de prijs rekenen.
Overschrijvingen naar het buitenland gebruik ik ook regelmatig maar enkel met IBAN en SWIF code (TIP). Wanneer je de persoon (in het buitenland) betaald via overschrijving met zijn gewoon rekeningnummer betaal je bankkosten (kan tot €20). Maar met die 2 codes is het een normaal tarief zoals je een binnenlandse overschrijving zou doen.
Met bidpay heb ik geen ervaring. Is het enige denk ik
Groeten
Fritz