De beste forummeeting locatie

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

De beste forummeeting locatie

Vught (concentratie kamp)
6
26%
Best (bevrijdende vleugels museum)
7
30%
Antwerpen (lekker bier)
4
17%
Anders?
6
26%

Totaal aantal stemmen: 23

Tessa85
Lid

Bericht door Tessa85 »

Ben ik ook uitgenodigd voor de meeting? Het lijkt me wel gezellig. Is er al een plaats en datum bekend?
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Het wordt waarschijnlijk een trip naar Vught én Best, een mogelijke datum is de eerste zondag van de krokusvakantie
Stijn
Lid

Bericht door Stijn »

Jij mag van mij ook komen hoor :P
Ik vind Best best en Vucht ook, dat is tenminste geen Antwerpen, dat is zo verweg.
Martijn
Lid

Bericht door Martijn »

antwerpx schreef:Het wordt waarschijnlijk een trip naar Vught én Best, een mogelijke datum is de eerste zondag van de krokusvakantie
Ik denk dat voor de mensen uit Brabant en Limburg lastig wordt. Die hebben namelijk carnavalsverplichtingen _/-\o_ :bonk: :+
Ik neem aan dat je de vakantie over ongeveer 5 weken bedoeld?
Bovendien is er vooral op zondag denk ik weinig open in Brabant. En als er al iets open is, zal het in carnavalsstemming zijn. De tweede zondag is dan beter denk ik.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Timo
Lid

Bericht door Timo »

wooooohhhooooooooo carrrrrrrrnnnnnnaaaaaavaalllllll
Starting up again
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Martijn schreef: De tweede zondag is dan beter denk ik.
Ai, dan zal ik waarschijnlijk verstek moeten laten gaan als het de tweede zondag is. Maar ja, we zien wel :)
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 19 keer
Ontvangen: 36 keer

Bericht door Proos »

antwerpx schreef:Ai, dan zal ik waarschijnlijk verstek moeten laten gaan als het de tweede zondag is. Maar ja, we zien wel :)
Weet je inmiddels al meer, Peter?

anders gewoon "een zondag" kiezen...
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
YPPY
Lid

Bericht door YPPY »

Het carnavalsweekend is voor mij ook moeilijk, maar dan omdat ik dan moet werken. :)

Ik zal wel een topic openen met een poll en wat data in het weekend, dan kan iedereen die mee wil stemmen. :)
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Proos schreef:
Weet je inmiddels al meer, Peter?

anders gewoon "een zondag" kiezen...
Het was vooral: we hebben meestal een hele hoop te doen op een maandag na de vakantie, zodoende. Maar er bestaan belangrijker dingen dan school, ik zal wel zorgen dat ik kan :)
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Waarom deze meeting niet iets centraler in Nederland, bvb Utrecht/Arnhem?.
Arnhem ligt gezien noord Nederland en België mooi centraal, bovendien zijn hier vele musea te vinden en kan men daarbij een indruk opdoen van een mooie stad waar natuurlijk veel gebeurd is.
YPPY
Lid

Bericht door YPPY »

Mooyman schreef:Waarom deze meeting niet iets centraler in Nederland, bvb Utrecht/Arnhem?.
Arnhem ligt gezien noord Nederland en België mooi centraal, bovendien zijn hier vele musea te vinden en kan men daarbij een indruk opdoen van een mooie stad waar natuurlijk veel gebeurd is.
We hebben gekozen voor een locatie die centraal ligt voor Nederland en Vlaanderen. De locatie ligt nu wel vast wat mij betreft, er zijn al plannen voor een meeting in de zomer in Arnhem. :)
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Vanuit midden Nederland en België gezien ligt Best natuurlijk centraal, maar voor mensen van boven de grote rivieren is dat natuurlijk alllerminst het geval.
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

YPPY
Lid

Bericht door YPPY »

Ik woon zelf boven de rivieren en ik vind Best en Vught wel te doen. Als je de topics terugleest, kun je zien dat we gestemd hebben over een locatie en dat zelfs Antwerpen een optie was. De meeste stemmen waren voor Vught/Best. De volgende keer gaan we gewoon weer ergens anders heen. :)
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Stemmen is natuurlijk een goede manier om ergens over eens te worden, maar gezien deze stemming, twee maal 26 en Best dan 30%, is er allerminst eensgezindheid.
Ja als je bvb uit Amersfoort komt is het ook zeker te doen, maar de mensen uit bvb Drente, Friesland of Groningen dan :?: .