Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nick schreef:Appart item Seabea!
Erg mooi om zoiets in je bezit te hebben, en er onderzoek naar doen!!
Ik ben er ook content mee. Alleen dat onderzoek zou ik niet weten hoe en waar. Ik weet dat de meeste service records (80%) zijn vernietigd door een brand in 1973.
Bedankt Roel. Liever 10 foto's dan geen één. Ik ga zelf ook nog wel een keer met de medaille naar zijn graf, maar ik moet er wel 400 km voor rijden, wat niet in verhouding staat met de prijs die de heer Phillips heeft moet betalen natuurlijk.
Ik mocht niet van mijn moeder . Ik moest mee naar een stomme rommelmarkt...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Ik ben net terug. Was het graf aan het zoeken maar toen begon de ceremonie. Na de ceremonie moest ik direct naar de receptie.
Heb daar trouwens nog wat interessante mensen ontmoet en gezien zoals generaal-majoor bd Tack, Penningmeester BK/BL Elgers, Kapitein der mariniers b.d., Drager Bronzen Kruis. De Canadese en Amerikaanse Ambassadeurs etc,
Ik ben ook net terug. Ik ben ook nog op tv . We hadden perfecte plaatsen, konden alles goed zien (beter dan bij Bush) hebben alle groten dicht langs ons af zien lopen. Helemaal te gek. Missing Man Formation was ook heel vet.
Laatst gewijzigd door stanley sobotik op 29 mei 2005, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.