Mattie.
plaatsgebrek voor je verzameling uit te stallen !!!!!
- Stijn
- Lid
haha, daar gaat ie:
1 Duitse m 35
1 Duitse m 42
1 Nederlandse m 28
1 Nederlandse kepi kapitein van de artillerie(gala uitvoering, zwart dus)
1 Tsjechische m 30
2 US na- oorlogs
1 Britse na oorlogs
1 Italiaanse (waarschijnlijk na oorlogs)
1 Duitse m 1916
1 US binnenhelm (waarschijnlijk oorlogs aanmaak)
1 Duitse paradehelm
1 Duitse m 35
1 Duitse m 42
1 Nederlandse m 28
1 Nederlandse kepi kapitein van de artillerie(gala uitvoering, zwart dus)
1 Tsjechische m 30
2 US na- oorlogs
1 Britse na oorlogs
1 Italiaanse (waarschijnlijk na oorlogs)
1 Duitse m 1916
1 US binnenhelm (waarschijnlijk oorlogs aanmaak)
1 Duitse paradehelm
-
Glenn Janssens
- Lid
-
Ernst-H
- Lid
Een kast is toch niet zo moeilijk om te bouwen?............een paar planken horizontaal tussen een paar verticale planken.........een paar schroeven..............en klaar

Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-
Glenn Janssens
- Lid
-
Glenn Janssens
- Lid
-
Glenn Janssens
- Lid
Uitstal-planken aan de muur? In de hoogte heb je misschien wel wat ruimte?????????Adrian schreef:Klopt.
Maar plaatsgebrek (in mijn geval) los ik niet op met meer of betere kasten te plaatsen.
Ook al zijn ze beter uitgewerkt,ik heb gewoon meer ruimte (oppervlakte) nodig.
That's the problem.
Adrian.
Jurrie
- Mooyman
- Lid
Mattie schreef:Klopt Mooyman; dat had ge goed onthouden. Wellicht ook dat ik U ooit meldde dat er foto's van helmen instaan waarbij ik aan de originaliteit twijfel.![]()
Daarnaast zijn de foto's in Baer's boek niet altijd even duidelijk; een goede foto van jouw helm toont waarschijnlijk meer details dan de foto's in dat boek.
Daarbij vindt ik persoonlijk de beste referentiefoto's, die foto's die getrokken zijn in de oorlog zelf. Staat daar een bepaald item op, kan achteraf nooit gene zeggen dat dat niet betsaan heeft. Vandaar mijn vraag ook of gij of iemand anders nog van zulke foto's heeft.![]()
Bij de weg (By the way)
Wellicht dat ge zo vriendelijk zou't willen zijn om gans dat boekske van Baer over te willen typen voor de alhier aanwezigen die dat boek nog niet hebben, zodat ze het kunnen uitprinten?![]()
.................................
Ja ik lees dan ook vaak alle posts voordat ik reageer op een topic
En als je dat nu ook zou doen dan zou je hebben gelezen dat ik zelf niet over een digitale camera beschik, maar mocht er weer eens iemand zijn die wat foto's neemt dan zal ik hem zeker plaatsen.
Misschien dat Ernst een originele foto heeft waarop dit model helm gedragen wordt?.
Denk niet dat Ludwig blij zou zijn dat de gehele inhoud van zijn boek openbaar te "downloaden" is
Dan rest mij nog de nieuwschierige vraag, waarom mee te werken aan een boek waar je geen fidusie in hebt?.
Laatst gewijzigd door Mooyman op 14 jan 2004, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stijn
- Lid
- Mooyman
- Lid