Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik weet niet....
Ik heb Nask1 al verknald, en Duits en Nederlands waren ook niet veel soeps....
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Voor jouw zal het wel je overgangs examens zijn zeg maar. Voor naar de 3 of 4e te gaan bijv. Wij hebben het over het centraal examen (van mavo/havo enz naar een vervolgopleiding)
Nja, ik krijg vandaag uitslag. Ik vermoed al een geruime tijd dat ik geslaagd ben, maar goed.... Het is afwachten. Als er niemand langs is geweest tussen 2 en 3 (of gebeld) dan ben ik geslaagd!
Raar, je weet wel dat je waarschijnlijk geslaagd bent en dan toch ben je wel een beetje zenuwachtig
Jaaaaa, die steek in je buik als je de telefoon hoort gaan!! Wij werden namelijk sowieso gebeld....
Toen kreeg ik de directeur aan de telefoon...
"Ja marius, het heeft even geduurd, we moesten namelijk eerst iedereen bellen die geslaagd zijn..."
"En jij bent de laatste van die lijst.... Je bent ruimschoots geslaagd!"
Zonder 1 onvoldoende... ondertussen heb ik mijn HAVO al weer 3 jaar en ik begin in september opnieuw aan een HBO.... Ik ben niet zo snel
Oeps Het schijnt dat ik om 1 uur naar school moest gaan voor de uitslag toen zat ik in het bos met de metaaldetector hahaha. Maarja andere figuren uit mijn klas zeggen dat ik geslaagd ben. Hopelijk is dta ook zo