Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In navolging van het filmtopic, De tv series waar je voor thuis blijft. (of zou blijven... Ik blijf namelijk niet vaak voor de tv thuis)
Bij mij staat op 1 zeker 24. Iemand die serie ooit gezien? Is inmiddels de tweede serie. 24 betekent eigenlijk 24 uren. De serie bestaat ook uit 24 delen van 1 uur. Ik kan je zeggen dat het enorm spannend is. Het gaat over een aanval van terroristen d.m.v. een bom in L.A. Daarnaast zijn er allerlei complotten tegen de president. Het is een zeer complex verhaal, maar wel enorm spannend!
Top 3:
1. 24
2 Studio Sport
3. kopspijkers (al mis ik dat toch nog wel eens)
1.) 'De rechtvaardige rechters' (canvas)
2.) het helaas afgelopen 'Zalm voor Corleone' (canvas)
Verder kijk ik ook wel eens naar kopspijkers, maar de Nederlandse actualiteiten zijn mij vreemd, ik mis dus het grootste deel humor van het programma...
Scrapheap Challenge, Weapons of War, Top Gear, (@the moment: paris-dakar, maar ja, das niet echt een serie:)).......en zal dr nog wel wat kijken, maar weet ik niet meteen te noemen
BoB, ook een televisieserie:) die hek ook nog gekeken!
Martijn.
Gentse waterzooi is een gerecht en tevens de naam van een kookprogramma.
Gene Bervoets reist de wereld rond om in elk werelddeel een variant van zijn 'gentse waterzooi' te maken met de lokale gerechten en hun wijze.