Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mooyman, ik vind wel dat je het mooi hebt ingericht hoor!
In mijn kamer staat aan de eenne kant alles vol met mijn verzameling, en de andere kant staat mijn bed, en aan de muren hangen o.a. een Ostfrontmedaille en een KVK, wat foto's en kranten e.d.
Mattie schreef:Daar hebt ge gelijk in Mooyman, helaas hoort ge dat soort informatie over kopiemateriaal pas achteraf. Tis niet anders
Mattie.
Helaas, maar met deze zin kan ik je niet geheel volgen of het verwijst naar een eerdere thread? maar dan kan men beter eerst aanvangen met een quote van desbetreffende post.
Naar mijn mening hebben we het niet over copie's gehad in deze thread
Laatst gewijzigd door Mooyman op 15 jan 2004, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoiets had was mijn vermoeden, maar zoals gezegt misschien handig om dan aan te vangen met een quote van desbetreffende post zodat het iets begrijpelijker wordt.
Nu we het dan toch over het boek hebben, daar het natuurlijk bijzonder is om aan een naslagwerk mee te werken vraag ik op welke manier je hebt mee gewerkt, info, foto's of op een geheel andere manier?.
Twee helmen heb ik aan een vriend meegegeven die destijds veel contact had met Baer. En aangezien ik via hem met Ludwig in contact gebracht was heb ik deze twee helmen meegegeven om te fotograferen voor het boek. Daarvan is er echter maar 1 gebruikt, omdat hij van het SS-model al een had.
Mattie.
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!