Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
LOL, ik dacht eigenlijk meer aan een WO2 sticker....
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
Tim schreef:Misschien moeten we als de tijd rijp is (het is nog 2 maand!) eens afspreken op een bepaald uur en herkenbare plaats.
Ik zie dat er nu al +/- 210 standen gereserveerd zijn, nu al 10 meer dan vorig jaar
Hmm, ja dat lijkt me ook een goed idee. Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar een tent stond, misschien is dat een optie?
Nee, maar er was inderdaad ook een tent waar je drinken kon krijgen. De hele beurs is wel gereorganiseerd dit jaar dus ik weet ze nu wel niet staan, maar ze zal er wel staan weer.
Of bvb bij het artilleriestuk van het Belgisch Leger, dat er ook wel weer zal staan
(zo'n modern ding waar jongeren én ouderen eens mee mogen spelen )
Dat lijkt me idd een betere plaats. Bij een tent waar je eten kan halen zal het wel druk zijn, dus dat lijkt me niet zo'n beste plek.
Er is altijd een static show met vliegtuigen. Als we nu daar eens afspreken om en bepaalde tijd dan zorg ik dat ik daar met de Jeep of met de motor sta. Weet nog niet wat ik mee ga nemen maar waarschijnlijk allebei. Of is dit geen idee? Dan heb je wel een makkelijk herkenningspunt.
Frankie schreef:Er is altijd een static show met vliegtuigen. Als we nu daar eens afspreken om en bepaalde tijd dan zorg ik dat ik daar met de Jeep of met de motor sta. Weet nog niet wat ik mee ga nemen maar waarschijnlijk allebei. Of is dit geen idee? Dan heb je wel een makkelijk herkenningspunt.
Frank.
Naar ik verneem, mag je dit jaar niet met gemotoriseerde voertuigen rondrijden tussen de standen en vliegtuigen...
Dat kan best kloppen. Tussen de standen door rijden mocht vorig jaar en dat jaar daarvoor ook al niet maar er waren genoeg mensen die het gewoon deden.
Frankie schreef:Dat kan best kloppen. Tussen de standen door rijden mocht vorig jaar en dat jaar daarvoor ook al niet maar er waren genoeg mensen die het gewoon deden.