Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik speel best vaak.
onder de naam Dolf
meestal alleen met een mauser omdat ik dat het fijnste vind
maar soms ook wat snipen of gewoon wat sprayen.
daag me maar uit!!
ik heb wel eens tegen timo gespeeld en tegen guido
allebij ingemaakt
Lange tijd gespeeld, maar ondertussen ermee gestopt ...
Nu speel ik nog Soldiers: Heroes of WW2 en Operation Flashpoint
Spijtig genoeg zit ik nu nog op smallband
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
snappen jullie iets van die cheats want dan moet je een snelkoppeling maken met een tekst erachter dus heb k dat gedaan maar dan werkt ie helemal nie...want k ben nu bij zo'n level en k ga telkens dood dus speel k alleen eigenlijk maar multiplayer maar k wil ook weer singleplayer gaan spelen maar k kom dus nie verder met dat level
The story of dedication and sacrifice in Normandy will never be forgotten.
druk met de rechtermuisknop op de snelkoppeling naar mohaa, eigenschappen en vul daar aan toe: +set developer 1 +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1
dan kun je in het spel met behulp van ~ de codes invullen.
moet k +set developer 1 +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1 bij algemeen invullen of bij snelkoppeling en dan doel?of bij beginnen in??...sorry k snap er nie zo veel van:S
The story of dedication and sacrifice in Normandy will never be forgotten.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944