nationale IQ test 2004
nationale IQ test 2004
Hebben jullie van de week ook meegedaan met de Nationale IQ Test 2004 van BNN?
Zo niet; je hebt nog kans een - zeer onbetrouwbare - schatting te laten maken van je Intelligentie Quotiënt op de BNN site.
Ik had zelf van te voren gedacht dat ik rond de 125 uit zou komen, maar de resultaten van de test gaven me een IQ 137...
Zo niet; je hebt nog kans een - zeer onbetrouwbare - schatting te laten maken van je Intelligentie Quotiënt op de BNN site.
Ik had zelf van te voren gedacht dat ik rond de 125 uit zou komen, maar de resultaten van de test gaven me een IQ 137...
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 18 keer
- Ontvangen: 35 keer
Een grotere onzin test is er bijna niet 

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
-
- Lid
Laat ik mijn intellect maar koppelen aan het feit dat ik ben afgestudeerd aan de Technische Universiteit Delft ....................daarin heb ik iets meer vertrouwen dan in BNN 

Laatst gewijzigd door Ernst-H op 17 jan 2004, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 18 keer
- Ontvangen: 35 keer
Al dat gedoe joh, een IQ van 106 is boven het gemiddelde (100) en zoals iedereen al weet is 't een fluttest. Dat vind ik het gevaar van zo'n "test". Dat mensen bevestigd zien dat ze "dom" zijn ofzo. Je IQ is maar een stukje van het verhaal en daarnaast is het een benadering.BjornSpiN schreef:Ik heb een IQ van 106.....![]()
Bjorn.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- Miesjel
- Lid
Ik kon het niet laten om toch ook ff on-line het testje te doen.. mijn iq us volgens BNN 120
Weet er iemand wat het hoogst haalbare iq volgens de bnn test is? En trouwens die mensen van BNN zullen toch ook wel wat proffesoren voor die test ingehuurd hebben, dus zo onbetrouwbaar zal ie toch niet zijn??
Michel.

Weet er iemand wat het hoogst haalbare iq volgens de bnn test is? En trouwens die mensen van BNN zullen toch ook wel wat proffesoren voor die test ingehuurd hebben, dus zo onbetrouwbaar zal ie toch niet zijn??
Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Martijn
- Lid
BNN beweert dat de test wel een goede is en gemaakt door o.a. psychologen. Ze zeggen dat het wel een goede test is.
Zelf vind ik het ook nogal een onbetrouwbare test en doe er daarom niet aan mee. Ik zou eigenlijk wel eens een IQ test willen doen... Benieuwd wat er uit komt.
Zelf vind ik het ook nogal een onbetrouwbare test en doe er daarom niet aan mee. Ik zou eigenlijk wel eens een IQ test willen doen... Benieuwd wat er uit komt.

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"