Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zie hier, de absolute topper voor het instrumentenpaneel van m'n vader. Een ZEEEEEER zeldzame meter (de zeldzaamste), de zogenaamde 8 day clock (tijdsklok). Gemarkeerd AM en 1943. Alleen nog de Left Right meter, en alle zeldzame meters heb ik.
Ben er zeer content mee (ter info, op deze meters worden vrijwel altijd meer op geboden dan 300 euro).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
RelicHunter44 schreef:Zie hier, de absolute topper voor het instrumentenpaneel van m'n vader. Alleen nog de Left Right meter, en alle zeldzame meters heb ik.
Ja m'n vader, maar die zit niet nooit op de pc, laat staan op deze site.. dus ik zet het op mn naam, vind hij goed, het is toch van ons samen. Ook de spullen die ik koop.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Jaren lang heb ik naar dit onderdeel gezocht, en eindelijk in mijn bezit gekomen!!
Het gaat hierbij om een stuk static line en safty mechanism wat de Britse parachutist in het vliegtuig op pakte en mee slingerde via de kabel naar zijn zitplaats toe.
Daar bevestigd hij de veiligheids clip met het uit einde van zijn static line die van zijn parachute komt.
Dus bij de jump trekt de static line de chute open.
foto van het nieuwe item op pop volgen..........
Laatst gewijzigd door Maj.Cain op 12 jul 2005, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.