Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Naar aanleiding van de "Kleine Normandië Quiz" in "Bezienswaardigheden en Musea" ben ik gaan rondsnuffelen naar documentaires of films over het 507th US Parachute infantry Regiment en deze dvd heb ik bij Amazon.com besteld.
Ers staat er slechts eentje... Wat hier wel vaak gebeurt in FRS, is dat films aan 4 verschillende prijzen worden aangeboden. Een voorbeeldje : Saving Private Ryan is te koop aan €22,50; €17,50; €12,50 en €9,50. Vaak vergeten ze om alle exemplaren af te prijzen.
Heb gisteren Sink the Bismarck gekocht. Was wel een goeie film, niet een van mijn favorieten, maar wel blij dat ik em gekocht heb. Een pluspunt van de film is dat ie in grijs/wit is. Klein minpunt, duitsers horen duits te spreken
Nieuwste aankoop qua DVD is ANZIO, lachwekkend om te zien dat de Duitsers beschikken over Engelse Bren guns en de .50's boven op de "Duits" gecamofleerde Amerikaanse tanks .
Mooyman schreef:Nieuwste aankoop qua DVD is ANZIO, lachwekkend om te zien dat de Duitsers beschikken over Engelse Bren guns en de .50's boven op de "Duits" gecamofleerde Amerikaanse tanks .
Ik stoor me er altijd een beetje aan. Weet iemand een film waarin echte duitse panzers voorkomen?
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"