Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Echt geweldig mooi!
Ik zie daar nog 1 pop staan. Mooyman, heb je misschien nog meer foto's van je collectie?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Kan maar een ding zeggen.. mooy man! pff echt niet
te geloven. Zeer mooi dot camo jas alles gewoon top!
Had ook niet anders van je verwacht dat het mooi zou
worden.
Darryl schreef:Echt geweldig mooi!
Ik zie daar nog 1 pop staan. Mooyman, heb je misschien nog meer foto's van je collectie?
De foto's zijn gemaakt door een zuster van mijn vriendin, heb zelf geen digitale camera, en die had helaas niet al te veel tijd.
Als het goed is komt Jurryt binnenkort eens langs en neemt hij zijn digitale mee, veel poppen hebben overigens al eens hun debuut op dit forum gemaakt .
Nick schreef:Ziet er echt prachtig uit Meindert!!!
Dat zou ik ook heeeeel graag willlen hebben (maar het geld zit niet mee )!!!!
Bedankt Nick, heeft bij mij ook lang geduurd eer ik iets dergelijks heb kunnen kopen.
Dat is dan ook weer het mooie van verzamelen, de jacht en het zoeken naar(voorpret) is vaak het leukst.
effe iets voor jeroen !
als het goed is ga ik morgen naar die oude man met dat dot.com uniform
oude man bij ons in de buurt, klant van ons heeft in zijn woonkamen ook een etalage pop staat met een volledig wende dot uniform van de SS !
fijn SS jasje er onder compleet met SS zeltbahn !
alles 10000% orgineel. is van zijn vader geweest, kun je je voorstellen
griezellig gewoon eigenlijk. bij de kleren die je koopt moet je niet nadenken wie er in heeft rond gehangen !
groetjes van een niels die erg trots is op meindert
Meindert, schitterend, simpelweg! Prachtig!!
Ik was heel erg benieuwd naar je nieuwe aanwinsten, een droomstuk, daar moet iedeen om staan te springen om dat te zien!!
Camo op die 'stippeltjes-jas' ziet er erg mooi uit.
Groet,
Roeland
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944