Je nieuwste aankoop - deel 4
- Darryl
- Lid
- Maj.Cain
- Lid
Ik heb in mijn collectie een vickers ammobox carrier, deze is langer en heeft geen scheidingsstuk in het midden.
Voor de rest lijkt hij er wel op, zal goed kunnen dat dit ook voor ammoboxes is.
Voor de rest lijkt hij er wel op, zal goed kunnen dat dit ook voor ammoboxes is.
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
http://www.156PARA.com
- Nico Roelofs
- Lid
- Darryl
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Nico Roelofs
- Lid
Haha jah dat heb ik met US materiaal!johan willaert schreef:Zoals ik zei.... Le 'British' n'est pas ma tasse de thé....Nico Roelofs schreef:Dit is duidelijk een Vickers Ammunition Carrier. De dubbele Ration Canister Carrier is ander model tas, maar heeft er wel wat van weg. Mooie aanwinst pionier!

- carl1944
- Lid
- GliderRider
- Lid
Earl Grey, Ceylon of English Blend, Bent altijd welkom voor een taske théjohan willaert schreef:Zoals ik zei.... Le 'British' n'est pas ma tasse de thé....Nico Roelofs schreef:Dit is duidelijk een Vickers Ammunition Carrier. De dubbele Ration Canister Carrier is ander model tas, maar heeft er wel wat van weg. Mooie aanwinst pionier!

"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."
http://www.tommy-talk.com
http://www.tommy-talk.com
Gisteren binnen: een M1A2-1-1 non-combatant gasmask
:

Het tasje.

De inhoud.

Voorkant gasmasker, op de filterbus staat de gebruiksaanwijzing. Het staat niet in de GI Collectors Guide, maar ik denk dat het door o.a. WAAC en burgers in dienst van het leger werd gedragen. Het is 100% orgineel WO2!

Het tasje.

De inhoud.

Voorkant gasmasker, op de filterbus staat de gebruiksaanwijzing. Het staat niet in de GI Collectors Guide, maar ik denk dat het door o.a. WAAC en burgers in dienst van het leger werd gedragen. Het is 100% orgineel WO2!

Laatst gewijzigd door Peter op 06 aug 2005, 08:46, 4 keer totaal gewijzigd.
Daar is 'ie weer!
- Michiel M.
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
Mijn nieuwste aanwinsten.
Aantal foto's van Britse soldaten van diverse eenheden. Waarvan ook een paar die in mijn buurt hebben gezeten. Bedankt Robin!
7 Foto's van Nijmegen en 1 van Arnhem. Het heeft wat gekost maar dan heb je ook wat! Bedankt Tim en Cain voor het bieden!
En heb weer een stafkaart in mijn collectie mogen toevoegen van mijn omgeving. Dit is een Nederlandse van het 4e Regiment Veld Artillerie, 1e Afdeling, 1e Batterij. Het mooie is deze is nog ingetekend. Dit is mijn duurste ingetekende kaart die ik heb gekocht maar nog steeds niet veel geld voor betaald.

Aantal foto's van Britse soldaten van diverse eenheden. Waarvan ook een paar die in mijn buurt hebben gezeten. Bedankt Robin!
7 Foto's van Nijmegen en 1 van Arnhem. Het heeft wat gekost maar dan heb je ook wat! Bedankt Tim en Cain voor het bieden!
En heb weer een stafkaart in mijn collectie mogen toevoegen van mijn omgeving. Dit is een Nederlandse van het 4e Regiment Veld Artillerie, 1e Afdeling, 1e Batterij. Het mooie is deze is nog ingetekend. Dit is mijn duurste ingetekende kaart die ik heb gekocht maar nog steeds niet veel geld voor betaald.

-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
Het is 100% WO2, maar niet militair....Peter schreef:Het staat niet in de GI Collectors Guide, maar ik denk dat het door o.a. WAAC en burgers in dienst van het leger werd gedragen. Het is 100% orgineel WO2!
Het werd uitgereikt aan Burgers... zo'n beetje als de Belgische Grijze cilindervormige bussen....
Johan
29th Let's Go!!!!!