Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben al 3½ jaar de leider (GoA) van de [3rdFJ] clan. Ik ben niet altijd even actief met het spel aangezien ik ook fulltime studeer, maar ik speel het toch vrij regelmatig, in vlagen zeg maar.
-mike- schreef:t spel heb ik al maar hoe werkt dat met die in game server zoeken?
Je hebt wel je MoHAA spel helemaal ge-updated met de laatste patch he? Als dat zo is, kan je gewoon in het MoHAA menu naar 'multiplayer' gaan en de rest wijst zich vanzelf..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
je opent het spel, drukt op multiplayer, en dan druk je op de andere deur, dan krijg je een lijst met alle servers.
sorry dat ik niet detailleerder ben maar het is ook alweer een jaartje geleden dat ik 'm gespeeld heb.
heb je geen uitbreiding?? als je hem hebt heb je een veel uitgebreidere keuze aan servers. AANRADER:SPEARHEAD, is ook beter als je bij een clan zit dan vbreaktrough. meeste anti-cheats programma's doen alleen spearhead.