Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vet man!!! Je had me al wel gezegd dat je zo'n ding gekocht had, maar nu ik hem zo zie is hij nog vetter. Kun je er dus ook nog mee schieten? En is die munitie dan nog verkrijgbaar daarvoor?
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
779 schreef:Die M6 scabbard was trouwens mijn 1e aankoop weer sinds 6 maanden! Wat die dingen doen met M3 mes erin.. geen idee. Moet je ff een kenner vragen. Maar het verschilt heel erg welk mes je wilt hebben. Schijnt dat bepaalde jaartallen en makers nogal qua prijs verschillen.
Laten we zeggen het goedkoopste type M3 mes met dan die M6 scabbard allebei uiteraard wel oorlogs.
M6 + M3 3e type 300 tot 500+ afhankelijk van de staat en merk.
779 schreef:Die M6 scabbard was trouwens mijn 1e aankoop weer sinds 6 maanden! Wat die dingen doen met M3 mes erin.. geen idee. Moet je ff een kenner vragen. Maar het verschilt heel erg welk mes je wilt hebben. Schijnt dat bepaalde jaartallen en makers nogal qua prijs verschillen.
Laten we zeggen het goedkoopste type M3 mes met dan die M6 scabbard allebei uiteraard wel oorlogs.
M6 + M3 3e type 300 tot 500+ afhankelijk van de staat en merk.
Ok thnx!
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
sobel schreef:van de vlag wist ik het van de armband heb ik alleen tehoren gekregen dat het een origenele ww2 armband was verder niets van een land gehoord.
en rood stiksel is wel te zien aan de binnenkant van de armband.
bedankt voor het reageren.
mvg
sobel
Is het geen British Medic armband? (RAMC) Kan aan mij liggen maar daar
lijkt die verdacht veel op :
bob mooie aanwinst!
dam ga ik er vanuit dat het brits is, hij lijkt echt sprekend op die armbanden.
bedankt!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Britse motorrijders helm, helaas wel doorgebruikt door de Belgen en dus met een Belgisch na-oorlogs binnenwerk, maar er is een origineel onderweg .
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Me nieuwste aankopen van d ebeurs in Duiven vandaag.
- 5 foto's die je na de oorlog kon kopen van verwoest Arnhem. Eind jaren 40/ begin jaren 50.
- Lincolnshire cap badge, een variant die ik nog niet had.
- 4 Britse vorken.
- Lepel uit 1944.