Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
even iets over de koppel op je site die zeker niet wo2( naar mijn zin)
het lijkt op nederlands na oorlogs PSU maar ik kan het je niet zeker vertellen maar wo2 is het zeker niet.
maar succes met verzamelen ( wel goede info zoeken voor dat je de groote materialen wilt gaan zoeken)
Ik verzamel eigenlijk alles wat in de categorie leger-, wapen-, oorlogmateriaal valt. Ik richt me langzaamaan een beetje op US.
Ik vind het gewoon leuk om wat spullen van alles en nog wat te hebben. Ik hoef bijvoorbeeld niet perse van een bepaalde tijd of veldslag of wat dan ook te verzamelen.
Misschien komt dat ooit nog, maar nu vink het gewoon leuk om mijn kamer te versieren met zowel oorlog-, wapen- als legermateriaal.
ja dat is het wel je moet ook goed zoeken dan kan je nog wel een leuke dingen voor een leuke prijs vinden.
dus als je goed zoekt en goed rond kijkt dan kom je nog wel eens leuk spul tegen.
Mijn opa en oma hebben de oorlog meegemaakt en ze doen erg geheimzinnig over wat ze op hun zolder hebben liggen Ik ben erg nieuwschierig.
Het is de bedoeling dat ik dat ga krijgen, dus het is wel spannend. Wie weet wat er allemaal tussen zit. Ik w8 dus nog eventjes met grote aankopen. Maar die jerrycans kon ik niet laten liggen voor 5 euro