Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kan er iemand mij wat meer vertellen over de M6 Scabbard, o.a. hoeveel zijn er hier ongeveer van gemaakt, alleen gebruikt door Airborne, heeft er iemand foto's van de verschillende manieren hoe het gedragen werd enz..
En ligt het aan mij of worden er nu heel veel Scabbards aangeboden? Ergens een depot open gegaan misschien? Deze 2 Scabbards zijn mij aangeboden, maar moet nog even kijken wat ik doe, tevens heb ik geen idee van de prijs daar ik overal grote prijsverschillen zie, dit heeft vast met de maker en het aantal geproduceerde scabbards te maken!
Ze werden zeker niet alleen door Airborne gedragen!
Zowat alle infanterie (en zelfs tankers etc) droegen deze.
Het is natuurlijk een bekend verkoop trukje hé...
Wel mooi model scabbard dat daar word aangeboden! die van mij is van de maker: viner bross, maar je hebt ook Milsco etc...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
101st Michiel schreef:Ik heb ergens, weet niet zeker of het in een van mn boeken was, een foto gezien van een paratrooper die de M6 om zijn arm had gedaan.
Zal m vanmiddag ff zoeken.
Idd, kijk op één van de groepsfoto's voor de C47 op 05 juni 1944...