Een paar leuke helmen uit mijn verzameling
- steelpots
- Lid
- steelpots
- Lid
Nederlandse helmen
zal ik straks even een foto van maken.Guido schreef:NICE!!! toevallig nog mooie nederlandse potten? m28 ect?

- Miesjel
- Lid
Re: En nog meer helmen
ik zie helaas nixsteelpots schreef:En nog wat helmen

Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Willem ter Haar
- Lid
- Miesjel
- Lid
-
- Lid
Re: Duitse helmen
steelpots schreef:Heb je een close-up van de Feuerwehr helm uit deze foto (de plaatjes) ?
Hoe staat het met de echtheid van de plaatjes op de helmen?
Hier is een close-up van die helm.
Dit plaatje is helaas 100% nep.
Wat voor plaatje zit er aan de andere zijde van deze helm?
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
- Brianlinden
- Lid
-
- Lid
Hakenkruis te dun en verkeerd geplaatst, witte cirkel te groot, vorm van het rode schild verkeerd en waarschijnlijk ook de constructie van het schildje (opbouw van de kleuren) verkeerd.Brianlinden@leiden schreef:en hoe is dat te zien
Dit is naar alle waarschijnlijk een waterslide (hoe noem je die dingen in het nederlands........van die modelbouwplakkers die je met water opbrengt)
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.