Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
thedutchdevilo schreef:Natuurlijk,ik heb helemaal ongelijk .
Bedankt voor de constructieve discussie.....
Je hebt absoluut GEEN ongelijk!
Omdat ik geen oude koeien uit de sloot ga halen wil ik er niet teveel over kwijt maar als ik zie hoe gemakkelijk mensen die pro-AS zijn van dit forum worden afgegooid.....................
Ik mis een gezonde tegenwind, het merendeel is pro geallieerd en heel begrijpelijk dat waren onze bevrijders maar een tegengeluid verlevendigd het geheel wel.
Maar al met al kom ik nog steeds met veel plezier
hoezo erafgegooid?
diegene gaan toch vrijwillig weg?
maar toch mooi dat jij ook onder de personen valt die hier nog met plezier komen.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
thedutchdevilo schreef:Natuurlijk,ik heb helemaal ongelijk .
Bedankt voor de constructieve discussie.....
Je hebt absoluut GEEN ongelijk!
Omdat ik geen oude koeien uit de sloot ga halen wil ik er niet teveel over kwijt maar als ik zie hoe gemakkelijk mensen die pro-AS zijn van dit forum worden afgegooid.....................
Ik mis een gezonde tegenwind, het merendeel is pro geallieerd en heel begrijpelijk dat waren onze bevrijders maar een tegengeluid verlevendigd het geheel wel.
Maar al met al kom ik nog steeds met veel plezier
hoezo erafgegooid?
diegene gaan toch vrijwillig weg?
maar toch mooi dat jij ook onder de personen valt die hier nog met plezier komen.
Volgens mij heeft Koos24 het niet over de mensen in het verzamelaars gedeelte maar in de overige catogorien.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Geeft ook niets Sobel,ik ben zelf ook altijd wel wat fel..
Maar ik heb wel onderbouwd wat ik vind maar voor jou zal ik het in een zin leggen:
Sinds het vertrek van deze leden ervaar ik als lid en verzamelaar van de AS-Mogenheden dat de postings op mijn verzamelgebied op dit forum flink gedaald is,zowel qwa leerzaamheid als interessantheid.
En nu weet ook wel dat het een feit is waar ik en anderen mee leven moeten,maar ik wilde het toch kenbaar maken.