Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mssn is dat hun tactiek hé, der staat daar zo ene voor uwe neus al zijn trucskes te doen, maar achter u in de schaduw staat daar zo ne kleine me konijnetandjes en een brilleke me een mes zo groot als uwe onderarm!
Hell no, we don't die, We just go to hell to regroup
Cas schreef:
Rusland is een 2e wereldland aan het worden en in mijn ogen geen Grootmacht meer, zowel politiek, sociaal als militair
Een 2de wereldland aan het worden dan nog wel. Volgens mij was het vroeger een 2de wereldland, nu een 1ste wereldland en wat jij bedoelt is dat het een 3de wereldland wordt.
Het is een hele kleine eenheid en de selectie is heel zwaar: het Frecco Tricolori stuntteam van de Italiaanse luchtmacht. Misschien komen de piloten in deze sectie niet in actie, maar wat kunnen zij vliegen! Verder zijn het hele sociale lui, niet van die mytische figuren. Ik heb gezellig met ze staan praten en heb toen op het einde hun handtekeningen gekregen. Voor mij is een sociaal onderdeel ook belangrijk bij militairen en daarom naast hun kwaliteiten vind ik dat zij ook in dit rijtje thuishoren (niet bedoelend dat de andere militairen in dit topic niet sociaal zijn).
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!