Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Thunderdome schreef:Ik heb een heel groot boek over WO2 en er staan veel plaatjes in ook over de pacific en dat boeit me nu dan ook veel en veel meer als eerst. het boek heet:De Tweede Wereldoorlog in foto's. Het is van David Boyle, uitgeverij is REBO productions, ik heb een 9e druk uit 2003.
Het heet origineel World War ll in photographs.
Jup, heb het boek ook. Was 15 euro bij een klein boekhandeltje hier verderop. Laat echt een hoop mooie foto's zien uit de 2de Wereldoorlog.
Maar On-Topic, heeft iemand nog wat nieuws over BOB 2006 ?
Marcfire schreef:Hey luitjes, ik vond deze website over de pacific versie van BoB. In 2006 verwacht, maar mischien toch alvast leuk om wat over te lezen.
Ook ik verheug me op het 'vervolg' van Band of Brothers. De beste miniserie die ik ooit heb gezien!
Aangezien ik nog niet zolang 'lid' ben reageer ik misschien een beetje laat met m'n opmerkingen: maar ook ik ben bang dat Europa niet het geld kan opbrengen om een goede concurent te zijn van Hollywood....waarschijnlijk staan er dan op de gevechtstenues van de GI's en de Jappanners de sponsoren vermeld.
Ik las dat iemand Kenia noemde als mogelijke concurent van Hollywood ..die snap ik niet...ik weet dat Bollywood in India qua hoeveelheid van films ver boven Hollywood uitschiet.
Maar goed...weer ff on-topic: onbekende serie voor mij die Flag dus ik zal even gaan snuffelen op imdb