Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lange Frans treedt op in een disco... zingt van die smerige teksten als; ik wil me p*k zien glimmen in het vocht van je k*t tegen een meisje... paar seconden later krijgt hij een blokje ijs tegen ze hoofd van een 16-jarige scholier (+ de middelvinger) reactie van Lange Frans; lekker rammen..
Edit dvaupell, Link verwijderd - Niet geschikt voor kinderen.
ik vind dit ZO zielig eh... zingen over zinloos geweld enzo en dan er zelf gewoon een beetje op los rammen [/i]
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Pfff zielige kerel zeg:S Idd beetje scoren met een nummertje over zinloos geweld en wat doet dat zielige mannetje zelf: Gaat ie lopen slaan....Stakker!
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
idd wat een *** stakker... dat is gewoon een schoft die maar loopt te doen alsof hij tegen Zinloos Geweld is.. kijk als hij het nou ook gemeend had... maar dit slaat echt alles en daarom heb ik dit topic ook geopend.. BAH stakker..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Dat nummer tegen zinloos geweld, daar zat geen boodschap achter, dat was een verschrikkelijke daad aangrijpen om in de publiciteit te komen. En iedereen dat singeltje maar kopen..
Nederlandse 'rappers'.. te zielig..
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.