Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hele leuke collectie hoor met al een aantal zeer interessante items!
Overigens wel jammer van die pop. Je moet echt een keer gaan denken over de aanschaf van een echte mannequin. Deze pop doet echt afbreuk aan het uniform terwijl een echte pop hem waarschijnlijk nog veel mooier dan hij al is zal laten uitkomen.
Verder geen op of aanmerkingen, ziet er goed uit! :cheers:
(P.S. mooie plek om je spullen te showen heb je. Had ik hier in huis maar ergens zo'n goede plek. )
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
SiNiStEr schreef:
Overigens wel jammer van die pop. Je moet echt een keer gaan denken over de aanschaf van een echte mannequin. Deze pop doet echt afbreuk aan het uniform terwijl een echte pop hem waarschijnlijk nog veel mooier dan hij al is zal laten uitkomen.
Helemaal mee eens.
Het komt er zeker heel anders uit te zien op een mannequin.
Alles staat in de schuur . Het werd teveel voor mijn slaapkamer. Maar dat is ook al 3 jaar geleden. Maar die pop daar heb je gelijk over, maar deze heb ik echter zelf gemaakt. En poppen die kunnen over het algemeen bij mij niet steen. Omdat ik schuine daken heb. Ik vind zelf dat de bustes die ik heb mooi gemaakt heb. Als je kijkt naar "Fritz" dan denk je dat er een normale buste onder zit, maar deze heb ik echter zelf gemaakt.
Mvg Erik
PS: wie er uitgelegd wil worden hoe je zo'n pop of buste moet maken, pm me maar.
Het is er wel degelijk vochtig . maar ik plaats er alleen papieren dingen als er mensen komen kijken, of als ze achter glas zitten. Sommige dingen heb ik er voor de foto bijgehaald.
Het jasje is wel uit die tijd, maar of het nu Hj is weet ik niet, maar het zag er wel grappig uit. Alle uitrusting op de pop is in dezelfde staat en is gedragen. Dit vind ik mooier dan als alles mint is.