Op het forum zitten veel fans van gitaar muziek zie ik, speel of doe allesinds of ik gitaar kan spelen
hier een foto van mijn gitaar, een BC rich limited edition flying V skullpile
En verder luister ik naar rock n roll en metal, enkele groepen: twisted sister , Motley crue, guns n roses, rosse tattoo, accept , anthrax, manowar, dire straits->brothers in arms (misschien iets voor onze BOB fans

) , eric clapton, the police, bryan addams, bruce springsteen, alice cooper, the doors, meatloaf, aerosmith, angel witch, CPEX (belgische bodem), pearl jam, mudhony, blind melon, rolling stone, slasches snakepit, LA guns, metalica, judas priest, kiss,motorhead, Iron maiden, rainbow, zeke , nuclear assault, nashville pussy, pantera, probot, DIO, saxon, Sonata arctica, edguy, helloween, black sabath, hammerfall, gamma ray, scorpions, ramones, dropkick murpheys , floggin molly, Lynard skynard, jefferson airplane, body count, tankard, AC/DC, coffin break, deep purple, girlschool, horror pops, iced earth, jimi hendrix, nekromantix , steve vai, tesla, white snake, WASP en dat is het zo een beetje tegen woordig.
en van deze heb ik al enkele live gezien en ook nog vele andere die hier niet opgenoemd staan