Help!! hoe kan ik aan Re-enacten doen?

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Marc 82 Recon
Lid

Bericht door Marc 82 Recon »

zijn mee rmensen die dat zo doen hoor
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Nico Roelofs
Lid

Bericht door Nico Roelofs »

Darryl schreef:jah inderdaad, dan zullen de mensen wel raar opkijken als ik in uniform de trein instap :P
Je kan je ook gewoon omkleden natuurlijk op lokatie. Uniform en uitrusting in een grote tas. Niks geen raar kijkende mensen. :lol:
marloes
Lid

Bericht door marloes »

De meeste groepen zijn nationaal, de leiding van onze groep zit in amsterdam maar de leden over het hele land.
De evenementen zijn ook over het hele land en zelfs in het buitenland.
Als er een evenement is reizen we er naar toe, vaak halen we elkaar op maar in kleding in de trein doen we net zo makkelijk.
Onze groep heeft geen minimum leeftijd maar de meeste andere groepen wel omdat je onder de 18 toch geen wapen mag hebben en omdat het soms heel vervelend kan zijn als er kinderen rondlopen zonder begeleiding.
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
-Sniper-
Lid

Bericht door -Sniper- »

ik ben wel eens in uniform van eindhoven naar rotterdam geweest alleen maar reacties van mensen die het geweldig vonden.

Maar ik wil ook gaan re-anacten ik heb bijna mn 101st airborne uniform compleet weet iemand nog een leuke groep voor mij?
Greetzzz -Sniper
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Een van deze;
http://www.lplg.nl
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
micky
Lid

Bericht door micky »

je stond dan zeker niet in je duits uniform he -sniper-:D:D
-Sniper-
Lid

Bericht door -Sniper- »

nee natuurlijk niet :P
Greetzzz -Sniper
piron
Lid

Bericht door piron »

Nou, die Duitsers hielden zich niet echt aan die grens van 18, zeker op het einde niet, trouwens in Nederland hoef je ook geen 18 te zijn om bij de krijgsmacht te komen.
Maar dat even ter zijde
Vergeldt
Lid

Bericht door Vergeldt »

er is een mogelijkheid die wat thunderdome zei je kan meedoen met ons 6 man als je een beetje in de buurt van limburg woont en rond venlo maar ons re-enactment bestaat vooral uit aleen foto's en filpjes maken (zonder publiek) maar wel met bivakin de boseen enz. omdat we onder de leeftijds grens zitten.

ik hoop dat je er wat aan hebt

Vergeldt
"one Conqeurer conqeurs the world - then another Conqeurer conquers him let that be me"
Lieutenant 1e klass
Lid

Bericht door Lieutenant 1e klass »

kijk eens op http://www.let-airborne-live.nl.tt is voor alle mensen vanaf 8 jaar en is gratis alleen moet je wel je eigen eten en onderdak betalen.
En is voor mensen met uniformen van US, Engels, Canadees en Duits!!!
En als je lid bent Zeg dan even dat je lid bent geworden via: Sebastiaan Kootstra
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Doen jullie ook Duits? Mogen jullie dan op veel evenementen komen aangezien dat soms nog wat gevoelig ligt?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Marc 82 Recon
Lid

Bericht door Marc 82 Recon »

nou mensen vanaf 8 in een duits pakkie?

Zullen evenementen zijn waar je als bezoeker ook mag komen of inschrijven voor iets want een echte re-enactment vereniging is het niet.
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Loek D.
Lid

Bericht door Loek D. »

Ik zou wel eens als kleine "volkssturmer" in een filmpje willen spelen of aan een evenement willen meedoen.
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

maar jij bent 14, uit een ander topic:
Tsja, ik weet niet...

Ik zou zeggen: wacht nog een paar jaar en ga dan re-enacten met echt goede spullen.

Tot die tijd kunnen jullie wel met KTR meerijden (zelfde "uniformen")...

Om nou tussen de mensen te gaan lopen die wel duizenden euro's spenderen aan goede en correcte uniformen is een beetje jammer.
mee eens

Jah hallo! Iemand van 11 die zich als paratrooper verkleed kan alleen maar soldaatje spelen vind ik!
mee eens.

ik zou ze eerst gewoon wat leren over wo2, en niet meteen oorlogje spelen en dergelijken... is ook wat te onproffecioneel, maar hier was al een topic over en gesloten, lijkt me niet verstandig om nog verder over die site te praten
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
panzerfreak
Lid

Bericht door panzerfreak »

ik heb hier voor jouw sniper kijk maar eens op deze website
http://www.101st-airborne.net/

Ikzelf wil eigenlijk bij grossdeutschland NL maar ben bang dat ik nog niet word toegelaten, omdat ik pas 16 ben.
Sanitäter!!!