Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit embleem zit op de linkermouw van een jasje van een uniform van de 6th us armoured division. Kan me iemand zeggen waarvoor dit precies staat, ik heb hier geen literatuur over.
Dit embleem werd gedragen door elke Amerikaan die in Europa diende tijdens WO2. Is niet echt veel waard.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
LHek schreef:Dit embleem werd gedragen door elke Amerikaan die in Europa diende tijdens WO2. Is niet echt veel waard.
Niet door ELKE amerikaan. Bijvoorbeel 8th USAAF droeg dit embleem niet
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Wist ik niet. Waarom droeg de 8th USAAF dit dan niet? En waarvoor kreeg je hem dan wel? Ik heb ook zo'n patch dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --