Us airborne militaria overdreven?
- Polte
- Lid
- Peter M
- Lid
Inderdaad C. Works, de romantiek (meestal tijdens de oorlog al zo gepropageerd, soms later door Hollywood & Co) van uitzonderlijke (of als uitzonderlijk voorgestelde) eenheden spreekt erg hard aan. Dat zie je evengoed op vlak van Duitse militaria en bij de geschiedschijving.
En Polte: het gaat inzake romantiek niet alleen over hoe iets is gebeurd, maar eerder hoe het wordt voorgesteld.
En Polte: het gaat inzake romantiek niet alleen over hoe iets is gebeurd, maar eerder hoe het wordt voorgesteld.
- Sgt. Gallée
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
US AB verzamelen is niet persé moeilijk, het is alleen duur...Sgt. Gallée schreef:hmm maar ondanks romantiek of niet,, verzamelen word moeilijk(en duur
)
Als je genoeg zoekt, is alles te vinden... Het is nooit makkelijker geweest om items te vinden, als in deze (internet)tijd....
JOhan
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
nog even iets over airborne.ik las vorigjaar op een duitse website dat er inmiddels wereldwijd al meer airborne re-enactors zijn dan dat er oorspronkelijk airborne soldaten waren.vooral de laatste 5jaar werd de hype giga vanwege BoB.mja glukkig ben ik ni geinfecteerd...heb nog een stapel usmc kamo poncho's liggen.doe ik wel weg als de hype begint van de nieuwe spielberg film
groetjes
karel

groetjes
karel
-
- Lid
Ik zal even zeggen waarom ik 101st airborne spaar.
Ik spaar 101st airborne omdat:
ja het 101st embleem mooier is dan het 82nd.
en de airborne hadden meer uitrusting dus dan duurt het langer voordat je een uniform compleet hebt.
en omdat de 101st heeft gevochten in mijn dorp (Nuenen).
en niet door BOB
Ik spaar 101st airborne omdat:
ja het 101st embleem mooier is dan het 82nd.
en de airborne hadden meer uitrusting dus dan duurt het langer voordat je een uniform compleet hebt.
en omdat de 101st heeft gevochten in mijn dorp (Nuenen).
en niet door BOB
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Loek D.
- Lid
-
- Lid
Ha,
die Johan.
hallo,
ik heb gewone infantery uitrusting enzo.
Maar ik heb ook wat Originele Airorne spullen.
#Origineel Airborne zwemvest
#origineel airborne schuitje (blauwe piping)
#2X stuk parachute stof.
misschien herken je me nog van ww2-eto.com ik was volgens jullie die herrie schopper maar ik ben verrandert (P.S.) Johan als je me even een mailtje stuurd naar usbattle@hotmail.com kan ik je het uitleggen.
MVG
Sebasju
die Johan.
hallo,
ik heb gewone infantery uitrusting enzo.
Maar ik heb ook wat Originele Airorne spullen.
#Origineel Airborne zwemvest
#origineel airborne schuitje (blauwe piping)
#2X stuk parachute stof.
misschien herken je me nog van ww2-eto.com ik was volgens jullie die herrie schopper maar ik ben verrandert (P.S.) Johan als je me even een mailtje stuurd naar usbattle@hotmail.com kan ik je het uitleggen.
MVG
Sebasju