Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nou, ik heb vandaag met m'n pa een etalagepop gemaakt (veel beter dan die blauwe..), ik moet alleen nog een hoofd hebben, die ik naw. 18 juni ga kopen. Tevens is nu eigelijk m'n duitser wel redelijk klaar, moet nog wel wat spul af en wat bij (wat kleine riempjes, waaronder een Heer broodzakriem ipv LW broodzakriem). Opzich kan het best, want ze liepen aan het eind in Veritable met bijna alles.
Hopelijk vinden jullie het een beetje mooi
Binnekort willen we weer een pop maken, maar dan komt er een brit op.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Nope, niet echt, we hebben gewoon van PVC het onderstel gemaakt, en de buste heb ik gratis gehad, en die er bovenop gemaakt, nu alleen het hoofd er nog op maken. Bustes kan ik kopen zonder poot en armen enz kan ik kopen voor zeer mooi prijsje, en dan maken we daar dus gewoon weer de armen en benen op + hoofd. Hoofd kost ongeveer 35-60 euro, nou ja, dan kost het niet veel. Verder krijg ik al het bouwmateriaal gratis.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Heel mooi edgar, ik denk dat het er met hoofd erbij echt heel netjes uit gaat zien. Maar ik zou gewoon een keer een riem met koppel kopen i.p.v. een andere broodzakriem, dan kun je de broodzak gewoon aan de koppelriem hangen. Als je die luftwaffe broodzakriem gewoon verkoopt ben je al mooi weer een endje op weg naar een koppel met riem.
Verder ziet het er echt top uit!
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Bedankt! Maar die koppel schijnt prive aankoop te zijn van een soldaat, is namelijk DRGM gemarkeerd, en 1942. Maar inderdaad, een koppelslot met riem is veel mooier!
Van de beurs, drie uitrustingsriempjes (2 voor m'n zeltbahn, 1 voor m'n etensblik). Verder was het aanbod voor mij ronduit slecht.
Het riempje op het etensblik. Luftwaffe broodzakriem zou vandaag vervangen worden, maar ik kon maar één losse heer riem vinden, en daarvan was het gespje afgebroken . Volgende keer beter dus.