Zeg nee tegen NVD
- Dodo
- Lid
- Harro
- Lid
Een edit van "Martijn" klinkt wat ongelukkig in dit verband.^kev schreef:NVD = Deze verklaring van de letters vond ik een beetje overdreven... [/edit Martijn]
Katusha schreef:Het bestuur van de NVD zou bestaan uit leden die nauwe banden hebben met Martijn, de belangenorganisatie voor pedofielen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Harro
- Lid
Van mij overigens geen handtekening. Het is in onze democratie aan de rechter om deze partij te verbieden. Ik hoop, en ga er ook vanuit, dat de rechter dit ook zal doen. Hun partijbeginselen bieden immers genoeg redenen voor een verbod. Dit is echter niet aan de politiek of aan het volk en petities. Al is het natuurlijk ook een democratisch recht om petities te tekenen en zo ongenoegen te tonen.
- Dodo
- Lid
Voor mij is het meer om mijn stem te laten horen tegen deze partij. En ik merk dat met deze actie mijn stem geregistreerd word. Dat vind ik wel zo prettig! Of het nou zin heeft of niet, het laat wat horen van het volk.
Maar inderdaad, het is aan de rechter om deze partij te verbieden.
Maar inderdaad, het is aan de rechter om deze partij te verbieden.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- BBB
- Lid
de petitie laat zien wat men denkt van die partij, de lezersbrieven in de belgische kranten staan trouwens vol van de negatieve commentaren tov die perverte partij.
Laatst gewijzigd door BBB op 02 jun 2006, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
- Harro
- Lid
A) het is niet dezelfde discussie. Of je alle pedofielen preventief moet opsluiten is iets anders dan vinden dat het aan de rechter is om hun partij te verbieden.bollebekboerke schreef:Harro,hoe is het nu toch mogelijk dat je hier nu ook al diezelfde discussie wilt beginnen........... doe je dat nu om op te vallen?
Je valt nu wel echt uit de toon.
Morgen ofzo zal ik trouwens dit commentaar eruit verwijderen of aan passen, om niet nodeloos weer diezelfde discussie te moeten lezen in dit topic.
B) Uit de toon, en dan? Moeten afwijkende meningen hun mond houden? Is dit topic er alleen voor mensen die meelopen met de rest?
C) Is een afwijkende mening er om op te vallen?