Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Ik ben ook een keer geweest, maar helemaal onderin bij Averanches of zoiets. Dus erg ver weg van de landings zones, maar ik ben er wel geweest... erg indrukwekkend.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Ik 1 maand voor d-day 60 jaar. Ik ga volgend jaar weer terug!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
De plannen zijn er. Alhoewel die er ook al weer zijn sinds ik me begon te interesseren voor het onderwerp tweede Wereldoorlog. Overigens is dat al weer een tijdje geleden ontstaan dus het moet er maar eens van gaan komen!
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
2 x op een camping in Vervielle sur mer(omaha beach), zat je boven op een grote rots, en als je een hekje overklom en wat verder liep, trapje naar beneden ging, beetje kruipen en je zat in een schuttersputje!
Hehe wij hadden een flak emplacement in de achtertuin en aan de andere kant van de heuvel lag een v2 fabriek/lanceerbasis? Overigens nog een flak huls gevonden daar Ook vlak bij een vliegtuig neergestort+ memorial.
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..