Ff onder de douche
- Katusha
- Lid
Ff onder de douche
Hebbie het heel de dag druk gehad, eerst hierheen dan daarheen, dan weer terug naar hierheen. Je baas staat een sigaar te roken in de gang, de koffieautomaat blijkt drap uit te sproeien en hals over kop zit je bureaula overvol. Kom je thuis om ff te chillen, onder de douche, staan deze kornuiten je daar vanonder de spiegel aan te staren:
Bluesith, Wiper, Klaas en Dr. Zalmforel
Je badkamer ziet er niet uit nadat die knapen hem onder hande hadden genomen en het stoom loop van je voorhoofd.
Wat nu??
Bluesith, Wiper, Klaas en Dr. Zalmforel
Je badkamer ziet er niet uit nadat die knapen hem onder hande hadden genomen en het stoom loop van je voorhoofd.
Wat nu??
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
- wittmann
- Lid
nou katusha, daar kan ik kort en bondig over zijn,
je hebt waarschijnlijk niet even helder gedacht om hier
zo simpel mee weg te komen.
Als je gewoon even gebelt had met het nummer
dat er altijd is voor deze noodgevallen had je waarschijnlijk niet
dit soort problemen gekregen met deze "kornuiten"
mijn advies, probeer je gedrag aan te passen op de volwassenheid
van deze portretten.
je zult merken dat je leven ineens een stuk plezieriger is.
groeten
dokter fill
je hebt waarschijnlijk niet even helder gedacht om hier
zo simpel mee weg te komen.
Als je gewoon even gebelt had met het nummer
dat er altijd is voor deze noodgevallen had je waarschijnlijk niet
dit soort problemen gekregen met deze "kornuiten"
mijn advies, probeer je gedrag aan te passen op de volwassenheid
van deze portretten.
je zult merken dat je leven ineens een stuk plezieriger is.
groeten
dokter fill
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
Het individu uiterst rechts op de afbeelding, vertrouw ik allerminst. Opgepast daarmee.
Hoewel voorzien van een wetenschappelijke titel (waarschijnlijk gepromoveerd in schelpen-tellen) lacht deze persoon mij nèt iets te vriendelijk. Het lijkt wel een wolf in schaapskleren, hoewel het me aan een bepaald ander dier doet denken.... kan alleen niet op de naam komen, het schiet me straks vast nog te binnen.
Op je vraag "wat nu", zou ik het volgende adviseren: probeer de vier met een smoes van elkaar te scheiden - nodig er eentje uit om bijvoorbeeld die nieuwe handdoeken te bekijken en de ander de woonkamer - en verdrink dan die vierde in zee ofzo, of het moet een vis zijn.... maar wat is de kans daar nu op? Succes verzekerd dus! Laat wel even horen of het gelukt is.
Hoewel voorzien van een wetenschappelijke titel (waarschijnlijk gepromoveerd in schelpen-tellen) lacht deze persoon mij nèt iets te vriendelijk. Het lijkt wel een wolf in schaapskleren, hoewel het me aan een bepaald ander dier doet denken.... kan alleen niet op de naam komen, het schiet me straks vast nog te binnen.
Op je vraag "wat nu", zou ik het volgende adviseren: probeer de vier met een smoes van elkaar te scheiden - nodig er eentje uit om bijvoorbeeld die nieuwe handdoeken te bekijken en de ander de woonkamer - en verdrink dan die vierde in zee ofzo, of het moet een vis zijn.... maar wat is de kans daar nu op? Succes verzekerd dus! Laat wel even horen of het gelukt is.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- pvt_Ed
- Lid
Die kikker ziet er slim uit maar is het niet. Hij is lomp. Door zijn lompigheid komt wel alles weer goed (kijk maar naar mr. Bean) Ik zou voor hem oppassen.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
- dvaupell
- Lid
Het is sowieso een raar stel.
Als je ze laat ja-knikken poepen ze volgens mij ook nog een soort snoepjes uit.
Dat lijkt me helemaal link! Misschien zijn het wel geen snoepjes en .... tsja ... uitgepoepte snoepjes.... Ik weet het niet.
Goed gezien Proos, niet te vertrouwen die types!
Als je ze laat ja-knikken poepen ze volgens mij ook nog een soort snoepjes uit.
Dat lijkt me helemaal link! Misschien zijn het wel geen snoepjes en .... tsja ... uitgepoepte snoepjes.... Ik weet het niet.
Goed gezien Proos, niet te vertrouwen die types!
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
- Charly1975
- Lid
- Katusha
- Lid
Joh ze ik heb ze in me greep..
En blijkbaar heeft Bluesith geblowed, wiper pep gesnoven, Klaas is helemaal wappie van MDMA en Dr Zalforel heeft hoogheidswaan door Coke!! Dit gaat te ver.. ze gaan onmidelijk naar Jellinke Kliniek!!
En blijkbaar heeft Bluesith geblowed, wiper pep gesnoven, Klaas is helemaal wappie van MDMA en Dr Zalforel heeft hoogheidswaan door Coke!! Dit gaat te ver.. ze gaan onmidelijk naar Jellinke Kliniek!!
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
- Dodo
- Lid
Eerder als een drugsgebruiker..Mike.H schreef::O die linker dan! die vertrouw ik al helemaal niet! die kijkt zo smiechterig!
Die motte altijd geld van je hebben!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944