Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Nou ik heb het allemaal gelezen en het is een heeeeeeeeeeeeeeel mooi eindresultaat geworden nou ik zou een winkel beginnen.
super mooi en nog een vraag gaan jullie ook andere wapens maken gewoon voor de lol ofzo.
mvg myron
Welbedankt allemaal, ik moet zeggen dat ik zelf ook heel tevreden ben met het eindresultaat
@Haplo: Ik ben nooit goed geweest in Italiaans
Wat nog andere wapens betreft, ik denk dat we ons eens gaan wagen aan het fabriceren van een tweetal BAR's en een bazooka ofzo. Kwestie van bezig te blijven
Ik post een van de dagen nog een foto van de twee MG34's, als z'n broertje ook af is...
Nu die kolf klaar is, ziet het pas echt compleet uit. Bijna niet van echt te onderscheiden.
En als je aan nog andere wapens begint, en die lukken zo goed als deze, kan ik niet wachten op foto's ervan. Het is vakantie, geeft je wel wat te doen.
Zoek de bijna geen verschillen.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.