Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jongens, om het eerlijk te houden en iedereen een kans te geven zou ik graag zien dat iedereen een uitslag voor de 1/8e finales geeft. Ik heb helaas geen tijd gehad om er een mooi formulier omheen te breien, dus het moet even zo.
Ik zal iedereen een email sturen ter herinnering, de wedstrijden beginnen morgen om 17.00 uur al, dus ik wacht even af hoeveel antwoorden ik krijg. Wanneer de ontvangen uitslagen nou erg tegenvallen, dan houden we gewoon vast aan de originele formulieren en dan kijk ik nog even hoe we het voor iedereen spannend kunnen houden, ook als je uitslagen in de groepen tegenvielen.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Aangezien maar de helft van de deelnemers kans heeft gezien de nieuwe voorspellingen te geven denk ik dat het beter is om alsnog de oude originele voorspellingen aan te houden. Dan kan iedereen nog meedoen.
Omdat niet iedereen de juiste teams in de volgende ronde heeft voorspelt, kan niet iedereen punten verdienen voor de wedstrijden. Om toch iedereen punten te laten verdienen, krijg je punten voor het juist voorspellen van één of beide teams in de wedstrijd.
Voorbeeld schreef:
Je hebt in groep A Duitsland op één voorspelt en in groep B Engeland op 2. Dat heeft tot gevolg dat de eerste knock-out wedstrijd in jouw WK tussen Duitsland en Engeland gaat. In werkelijkheid ging die tussen Duitsland en Zweden. Je zou dus in principe geen punten voor die wedstrijd kunnen verdienen, omdat één van de partijen niet klopt.
Om het toch leuk te houden, krijg je in het bovenstaande geval 5 punten voor Duitsland, omdat je die goed hebt voorspelt. Daarnaast blijft natuurlijk het oude systeem in werking, dat je (bij correcte voorspelling) 5 punten voor de goede winnaar en 3 bonuspunten voor de juiste uitslag kunt verdienen.