fotogallery Tsjetsjenie

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Roel R.
Lid

fotogallery Tsjetsjenie

Bericht door Roel R. »

Interessante fotogalery,

Deze gallery laat goed zien hoe grauw en treurig die strijd is, let op de scherpschutters, daar staat mooie foto's van tussen!

http://www.pbase.com/igor01/chechnya&page=all
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 19 keer
Ontvangen: 36 keer

Bericht door Proos »

Eigenlijk best wel fout he, wat die Russen daar doen. Maar goed, hier gaat Amerika toch geen olie opboren, dat laten ze aan de Russen over, dus hoor je er niemand over.

Kijk hier:

Ik vind dit wel een typerende foto.
Afbeelding

"Hee, we gaan weer verder! Succes met alles"
Afbeelding

Hoe oud zal dit Russische soldaatje zijn?
Afbeelding
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
robin.h
Lid

Bericht door robin.h »

En in afrika daar waar de rebellen het land over nemen,daar gaat amerika ook niet naartoe met hun soldaten,omdat daar niks te halen valt(Olie)

Robin.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 19 keer
Ontvangen: 36 keer

Bericht door Proos »

Ze zijn wel eens in Afrika geweest hoor. Daar is zelfs nog een film van "Black Hawk down". Amerikanen kunnen echter niet zo goed "pease-keeping" doen. Vechten dat lukt ze wel, maar overal waar ze komen wekken ze de irritatie van de bevolking en is hun aanwezigheid een provocatie. Als je kijkt hoe de Nederlanders in Irak opereren dan zie je het verschil in aanpak.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
robin.h
Lid

Bericht door robin.h »

Ja dat wist ik proos,maar nu er echt hulp nodig is in afrika(en volgens mij vroeg dat land aan amerika om hun te helpen)dan doen ze het niet.Omdat er niks te halen valt,olie enzo.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Brianlinden
Lid
Lid

Bericht door Brianlinden »

Mooie fotos, Idd wat daar gebeurd is fout, daar zijn we het allemaal over eens. Aan beide zijden zijn dingen die niet voor daglicht bedoeld zijn. Hier zal het nooit stoppen ik heb laatst een dvd in handen gekregen die versprijd is door de Rusische overheid. Daar zie je bomaanslagen van Tetsjenen op autos wel 30-40 minuten lang, maar je ziet weer niet hoe Tetsjeense vrouwen worden verkracht mensen, totale huizen leegerooft. Een groot Russisch propoganda spectakel. Vind ik en hier keur ik het " terrorisme" zoals dat word genoemd goed, want het zijn gewoon mensen die hun land terug willen hebben. (idem in irak)
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

idd mooie foto's. De daden daar zijn echt gruwelijk. Wie kent dat filmpje niet van die Tetsjenen die die Russische soldaat leven z'n hoofd eraf snijden : (
Triest!
Brianlinden
Lid
Lid

Bericht door Brianlinden »

ironmarc schreef:idd mooie foto's. De daden daar zijn echt gruwelijk. Wie kent dat filmpje niet van die Tetsjenen die die Russische soldaat leven z'n hoofd eraf snijden : (
Triest!
Welke van de 2?
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Zo is de mensheid: één en al egoïsme. Als er Amerikanen een oorlog gaan voeren om olie, en hun vijand ons wel eens zou kunnen raken gaat iedereen massaal op straat. Liggen er in Rusland mensen te verrekken door een oorlog om olie kan het ons niets schelen.

Toen de oorlog in Irak dreigde uit te breken kreeg iedereen hier op school toestemming de school te verlaten om te gaan protesteren. Benieuwd wie de school mag verlaten om tegen de oorlog in Tsjetsjenië te gaan protesteren....