Je nieuwste aankopen - Boeken
-
- Lid
- Kleine Feldmaus
- Lid
-
- Lid
- michel1975
- Lid
- wittmann
- Lid
ik heb vandaag ook weer wat nieuwe boeken aangeschaft,
voor 20 euro maar liefst!
het gaat om de volgende:
-Gestapo hoofdkwartier (de geforceerde aanleiding tot de Duitse inval in Polen) van Will Berthold
-En niemand wist waarom (memoirs van een in '44, 17 jarige infanterist) van Herbert schmidt
-NUTS! (strijd in de ardennen 1944) van Micheal Georis
-De brug(eerste druk) (die Brücke) van Manfred Gregor (die moest ik in de verzameling hebben
)
- Lecturama reeks INDEX(eindelijk!! nergens te vinden) de Helse woestein oorlog + de veldtocht tegen rusland
- en een special boek: Europa tegen de Moffen,
een keus uit de radio redevoeringen van A. Den Doolaard.
uitgegeven in 1946 dus van radio Oranje
en dat voor 20 euro. Ben in mijn Nopjes
voor 20 euro maar liefst!
het gaat om de volgende:
-Gestapo hoofdkwartier (de geforceerde aanleiding tot de Duitse inval in Polen) van Will Berthold
-En niemand wist waarom (memoirs van een in '44, 17 jarige infanterist) van Herbert schmidt
-NUTS! (strijd in de ardennen 1944) van Micheal Georis
-De brug(eerste druk) (die Brücke) van Manfred Gregor (die moest ik in de verzameling hebben

- Lecturama reeks INDEX(eindelijk!! nergens te vinden) de Helse woestein oorlog + de veldtocht tegen rusland
- en een special boek: Europa tegen de Moffen,
een keus uit de radio redevoeringen van A. Den Doolaard.
uitgegeven in 1946 dus van radio Oranje
en dat voor 20 euro. Ben in mijn Nopjes

- leieboordbewoner
- Lid
De laatste dagen een paar boekjes bij
1. Het begin: D-Day & De weg naar Arnhem van Donald R. Burgett
2. De bevrijding door Julian Thompson
1. Het begin: D-Day & De weg naar Arnhem van Donald R. Burgett
Donald R. Burgett maakte tijdens de Tweede Wereldoorlog deel uit van de Screaming Eagles, de nieuw geformeerde 101e Luchtlandingsdivisie. In de nacht van 6 juni 1944 springt de negentienjarige Burgett uit een vliegtuig boven Normandië. Zestien dagen na D-Day valt het startsein voor de parachutelandingen bij Arnhem. Burgett vertelt het verhaal van de oorlog vanuit zijn perspectief en deelt zijn ervaringen en die van de mannen met wie hij vocht met de lezer in een intens persoonlijk, boeiend en vooral bloedstollend verslag.
2. De bevrijding door Julian Thompson

3. The British Soldier from D-Day to VE-Day: Vol.II door Jean BoucherySpeciale herdenkingseditie van De bevrijding - Van D-Day tot de ondergang van het Derde Rijk, met meer dan 30 uitneembare facsimile's van zeldzame documenten die de tekst tot leven brengen. De lezer kan deze gedenkwaardige periode uit de geschiedenis nu zelf beleven aan de hand van originele kaarten, brieven, geheime documenten en memo's, propagandamateriaal, affiches en logboeken die bewaard worden in het Imperial War Museum in Londen en andere verzamelingen in de hele wereld. Inclusief (Engelstalige) audio-CD met getuigenissen van veteranen.

Zo zijn we even zoet met lezen!Publisher Comments:
The British Tommy in North-West Europe, 1944-45. Volume 2: Organisation, Armament and Vehicles. Naslagwerk over de Britse voertuigen, organisatie en wapens.
For King & Country
- Kleine Feldmaus
- Lid
-
- Lid
ik heb vorige week het volgende boek bestelt:
Strategy and Tactics Infantry Warfare (in WW2)
komt hoop ik deze week nog binnen.
Maar ik was toch wel benieuwd naar waar jullie die boeken vandaan halen, want ik lees soms 20euro voor 4-5-6 boeken.
is dat dan op rommelmarkten? zo ja welke? of speciale boekhandeltjes/markten? ben benieuwd
Maar ik was toch wel benieuwd naar waar jullie die boeken vandaan halen, want ik lees soms 20euro voor 4-5-6 boeken.
is dat dan op rommelmarkten? zo ja welke? of speciale boekhandeltjes/markten? ben benieuwd
-
- Lid
Bij hebben hier in het dorp een winkeltje dat heet boekenvoordeel, daar betaal je 8 tot 10 euro voor een mooi informatief boek!karell schreef:ik heb vorige week het volgende boek bestelt:

Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.