Gratis M40

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Timo
Lid

Bericht door Timo »

ten eerste meisjes intreseren zich niet in geschiedenis (de meeste dan en als het geschiedenis is is het die van de lippenstift f het naveltruitje)
en jongeren al helemaal amper
dus lijk mij onwaarschijnlijk
Starting up again
Tim
Lid

Bericht door Tim »

Jesus ... ik zeg je uit ervaring dat het absoluut niét zo is. In de richting archeologie is het net hetzelfde trouwens :x
Guido
Lid

Bericht door Guido »

ken toch wel wat meisjes die zich interesseren in geschiedenis ect.
maar als je op zoek bent naar een vriendin .. kijk je toch niet of ze zeer geinteresseerd is in wo2? inidergeval ik niet!
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Neem bijvoorbeeld tessa, die met die hello-kitty avatar. (die hier een paar keer iets gepost heeft en nooit meer is teruggekomen btw..)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Miesjel schreef:Neem bijvoorbeeld tessa, die met die hello-kitty avatar. (die hier een paar keer iets gepost heeft en nooit meer is teruggekomen btw..)
Ja, maar daar heb je het over een regelrechte BoB-fan....zegt genoeg, of niet? :? :wink:
Verzamelaar_Freak
Lid

Bericht door Verzamelaar_Freak »

BjornSpiN schreef:
Miesjel schreef:Neem bijvoorbeeld tessa, die met die hello-kitty avatar. (die hier een paar keer iets gepost heeft en nooit meer is teruggekomen btw..)
Ja, maar daar heb je het over een regelrechte BoB-fan....zegt genoeg, of niet? :? :wink:

Ze is GEEN BOB fan hoor, weet niet hoe je daar bij komt....
Brianlinden
Lid
Lid

Bericht door Brianlinden »

Verzamelaar_Freak schreef:
BjornSpiN schreef:

Ze is GEEN BOB fan hoor, weet niet hoe je daar bij komt....
He leek mij van wel...net na BoB kwam ze op stiwot en meer forums okee het is leuke meid maar het valt wel precies op de 101abn enz...
LHek
Lid

Bericht door LHek »

BjornSpiN schreef:
Of ze BoB fan is weet ik niet, in ieder geval wel 101st Abn Div.
En Bjorn, we gaan nu toch zeker niet BoB fans discrimineren he :P
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Nou ik heb hier op het forum toch ook een foto gezien van haar met een gigantische duitse vlag.. geloof dus niet dat ze alleen 101 etc verzameld(e)..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Brianlinden
Lid
Lid

Bericht door Brianlinden »

Miesjel schreef:Nou ik heb hier op het forum toch ook een foto gezien van haar met een gigantische duitse vlag.. geloof dus niet dat ze alleen 101 etc verzameld(e)..
Die had ze gehad van een ene mark bando
LHek
Lid

Bericht door LHek »

En die was dus weer een souvenir van een 101st Abn Div veteraan.
Trouwens, de website van Mark Bando (schrijver van een stuk of wat airborne boeken) kun je vinden op http://www.101airborneww2.com. Goeie site met ook een goed forum.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

LHek schreef:[En Bjorn, we gaan nu toch zeker niet BoB fans discrimineren he :P
Nee, tuurlijk niet.
Maar aan die mensen die alleen dingen uit de WOII verzamelen omdat ze BoB gezien hebben en dat ''tof'' vinden, daar heb ik geen boodschap aan.
Tim
Lid

Bericht door Tim »

Als het maar korte bevliegingen zijn heb ik er ook geen boodschap aan, maar waarom zou zo'n serie geen mensen mogen aanzetten om te beginnen met verzamelen ? Bij mij heeft het ook de interesse aangewakkerd ...
LHek
Lid

Bericht door LHek »

Ja, er zijn van die mensen die alleen zijn geinteresseerd in E/506 maar natuurlijk zijn er ook BoB fans die geinteresseerd zijn geraakt in de hele Tweede Wereldoorlog door de serie. Niet alle BoB fans over 1 kam scheren dus.
Waar ik me wel aan kan ergeren is dat ik op bijvoobeeld op 't forum van http://www.majordickwinters.com tientallen topics staan met de vraag van 'hoe kom ik in contact met Mr. Winters?' Daar las ik net nog een slim antwoord van zo'n forumlid. Namelijk:
Mr. Winters is 86. He cant shake all our hands so we have to get over that. I like to recommend you find a Veteran in your town that didnt have his story told on HBO. He probably would like to be taken out to lunch. And Korean and Vietnam Vets also would have stories. Call your VA veterans hospital, they are everywhere. Go in for a day and ask to speak with one.
Maar dit topic gng over een Duitse helm dus hou ik maar op.
Peter
Lid
Ontvangen: 2 keer

Bericht door Peter »

Tim schreef:
Timo schreef:lolz
kdenk nie da ge da vind
Why not ?
Ik begin in oktober met geschiedenis aan de unief en er waren meer meisjes dan jongens op de infodagen etc :!:
Welke unief? Oktober al? Lucky bastard!!! :) Ik ga in Utrecht en pas in september.... eerst colloquium doctum halen. Maar: veel dames met belangstelling voor geschiedenis! :cheer: