Help! mortier?
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
Waar dan? Katwijk is groot!!messemaker schreef:Ja ik heb hem in katwijk gevonde.
Laatst gewijzigd door Dean- op 29 okt 2006, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
-
- Lid
-
- Lid
messemaker schreef:Nee katwijk is een klein dorpje en heb hem gevonde in valkenburg in de zuid- duinen bij allemaal munutie bunkers.
Katwijk heeft 60.000 inwoners, dat is niet bepaald klein. Wel leuk dat je toch nog wat gevonden hebt in de omgeving van die bunkers !!!
Leuk item !!
Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
-
- Lid
- Polte
- Lid
€2,- ?messemaker schreef:Hoe veel is zo ding waard denken julie?
Ik zou er geen cent voor geven iniedergeval..... maar dat wil niet zeggen dat het geen leuke vondst is.. je vind ze niet zovaak vandaar. Leuk voor de variatie.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
-
- Lid
idd, als bodemvondst zou hij weinig tot niks opleveren. Je hebt het zelf gevonden, het komt uit jouw gebied en dus zou het voor jou een veel grotere waarde hebben. Maar helaas wel illegaal...Polte schreef:€2,- ?messemaker schreef:Hoe veel is zo ding waard denken julie?
Ik zou er geen cent voor geven iniedergeval..... maar dat wil niet zeggen dat het geen leuke vondst is.. je vind ze niet zovaak vandaar. Leuk voor de variatie.
- Dodo
- Lid
Ehm, heb je het tegen mij? Want ik heb namelijk niets gepost in dit topic.Tinus schreef:dodo, het is trouwens een mortiergranaat, niet een mortier (die vuurt namelijk de mortieren af)
Een mortiergranaat en een mortier zijn beiden tegen de wet.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid